Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Trumfen tikker inn og takket være viatrumf så ligger jeg på ca 10 000ebp i snitt per måned dette året. Som da er dobbelt så mye som jeg har fått på reising. Ja ting tar tid, men de kommer og det er gratis. Handlet nettop julegaver hos lekmer. Her fikk jeg fri frakt og sparte ca 300kr i forhold til toysrus som jeg ellers ville gått til(de tar jo Amex). Da fikk jeg også ca75kr i trumf på toppen. Ikke så galt det på en handel på 1070Kr. Så i år som i fjord tar jeg meg av julehandel slik at det blir poeng i kassen, og jeg slipper å løpe rundt i butikkene.
     
    Last edited: 07. nov 2016
    corvette8 liker dette
  2. Flyer91

    Flyer91 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Vet ikke om dette kan ha noe med at man ikke lenger får trumf bonus via Tanum? Jeg venter selv på noe.
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Skal ikke se bort i fra at det er en sammenheng der. Har dog fått godskrevet en transaksjon fra tidlig januar, så jeg lever i håpet enda.
     
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har fått overført ein Tanum frå juli og eg fekk akkurat bekrefta ein frå september.
     
  5. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Det er mulig dette er gammelt nytt, men hotels.com gir nå redusert trumf på bestillinger som også gir rewards.
    • Uten rewards: 7 %
    • Med rewards: 5,5 %
     
  6. corvette8

    corvette8 Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Har dessverre dårlig erfaring med ViaTrumf. Synes det er veldig rart at de drar i gang noe som skal være positivt for kundene når de har åpenbart kjempestore dataproblemer. Mine erfaringer, kortversjonen nå siste tiden:
    4 siste transaksjoner hos 4 forskjellige netthandlere= null registrert etter 7 dager.

    Av 23 bensinfyllinger med Shell Mastercard= 14 registrert

    Av 5 hotels.com bestillinger på samme dato 12.4 er alle registrert. Alle er også merket "overført" for mer enn 7 dager siden. Bare 3 har dog kommet inn....

    Mye "goddag mann økseskaft svar" å få fra kundeservice. Stort sett blir man bedt om å sende dokumentasjon, fakturaer, screenshots osv osv til man gir opp.

    Nå har de helt sluttet å svare på email også.....

    Mvh John
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,187
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk Mail i dag om at hotels.com gir 10% en periode nå, men det er sikkert uten rewards.
     
  8. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Men trykker du på linken kommer du til ViaTrumf som kan melde om at dagens prosentsatser er 6 og 8. Hvordan er det mulig å justere den så ofte?
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er vel typisk for det meste av kundeservice nå for tiden..

    En gladnyhet her. jeg booker en rekke med rom for en gruppe mennesker. Booket i mai, bodd i september og bekreftet 1 uke siden.
    Fikk en av de utallige spammail fra trumf i dag og så at min konto var bra mye større enn sist.
    Til min glede er beløpet allerede overført, og som en bonus for meg, økt med ca 7000kr.
    Kan ikke være så store utslag på valuta, så jeg mistenker at restaurant, frokost, romservice osv har gått inn i samme gapet her.
    Forøvrig umulig for meg å sjekke da alle betalte hver for seg ved utsjekk. Men det er noe å følge med på fire senere :)
     
    Xflipper liker dette
  10. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Viatrumf er tregt, men til nå har alt kommet inn. I tillegg synes jeg det er greit å boke med Expedia og muligheten å avboke/omboke... sikret rom, .ikevel kan jeg 3 dager før reisen sjekke om det er noe last minute tilbud og i tillegg får jeg 9,5 %... Deilig!!!
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,187
    Bonuspoeng:
    293
    De justerer jo satsene oftere enn jeg skifter undertøy :p
     
  12. asc

    asc Medlem

    Innlegg:
    132
    Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Har noen prøvd å endre en Expedia-booking som er gjort gjennom Viatrumf? Går det greit med trumfopptjeningen? Justerer opptjeningen seg hvis man feks legger til en natt eller to? Hos Viatrum står det "gjennomfør helst ombookingen via nett", så det burde jo bety at det går greit.
     
  13. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har ihvertfall fått nedjustert poengene en gang etter at jeg fjernet en natt på Expedia.
     
    asc liker dette
  14. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor lang tid pleier det normalt å ta fra Viatrumf melder "Overført til Trumf" til beløpet rent faktisk dukker opp på Trumf-kontoen? Har nå hatt denne status på flere transaksjoner i Viatrumf i nærmere halvannen uke, men fremdeles ingenting i Trumf.
     
  15. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    For min del så har det tatt 1-3 dager. Jeg savnet de også, men la merke til at saldo hadde endret seg, og oppdaget da at de kom inn på dato for selve kjøpet/transaksjonen og ikke datoen for når det ble overført. Så det kan jo være at de er lengre ned enn det man først tror...
     
  16. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Tar det lang tid før saldoen på trumf endres står :
    Stayhard 239,16 Overført til Trumf 10.08.2016 1196,00
    men selve trumf saldoen min er ikke endret ennå ...
     
  17. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    553
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Samme her, hold ut så kommer det nok. #Stayhard
     
    hifiman liker dette
  18. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Har tatt et par dager for meg.men aldri prøvd fra Stayhard. Men har tatt 1-3 dager uansett sidene et handla fra.
     
  19. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Når gjennomførte du handelen? Jeg har 3 kjøp hos dem i august og disse ble nettop endret til bekreftet, så håper at de kommer jan/feb. Går ikke akkurat fort, men trumfen har alltid kommet inn på konto til slutt.
     
  20. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    10 august, men tar tid ja gjelder forsåvidt Norwegian Reward også
     

Del denne siden