Tenker å ta med dama til Miami kanskje til høsten. Ser SAS reklamer med gode priser til USA. Vi kan være fleksible på av reisedag. Billigste jeg fant var tur retur for en person ca 5800,- i Go. Siden vi er under 26 får vi billigst 4900,- i ungdomsbilletter. Er dette veldig gode priser, eller burde vi vente å se om kampanjer dukker opp? Er eventuelt det lurt å oppgradere til pluss som er dobbel pris, i forhold til hvor mye poeng og fordeler man får igjen. Hilsen en fersk bonusjeger
Jeg fant en gang SVG-MIA med SAS Ungdomsbilletter til 4.023,- midt i juli. Så 5.800,- er ikke så supert midt på høsten...
Du får det mye billigere enn det når SAS har salg, så hold litt på fingeren og vent på kampanje tilbud. Jeg sitter godt i GO tross min størrelse, men synes ikke det er verdt å kjøpe PLUS da jeg ikke trenger større sete, mer poeng etc da jeg er Diamant å får gratis drikke i GO.
Husk å sjekke om det er hurricane season når dere har tenkt å reise , kan fort bli bedre med en tur til SFO eller LA på høsten
BA har priser ned i 3700,- fra OSL og 3900,- fra BGO/SVG. Aberet med de sistnevnte er at du må ha en natt på LHR. BA endelig fått fornuftige priser i premium-economy så fra OSL kan du få t/r for 5400 i prem-eco som jeg synes er rimelig fornuftig. I tillegg har BA jumbo på noen av avgangene når det ikke er høysesong, og ingenting er feil med å fly jumbo
Hadde en tilsvarende tur i Pluss Saver i november, betalte i overkant av 5500 nok. Dette var dog fra OSL. Så her hadde nok jeg også hatt litt is i magen og ventet på et tilbud/kampanje.
Jeg har fått PLUS for 5500.- på F&F kampanje. Men også sett turer med Austrian ned og Swiss hjem for 3500.- med raske connections.
Jeg flyttet tråden til loungen ettersom dette er en forspørsel og ikke en henvisning til en kampanje eller et spesielt tilbud. bor_i_en_koffert InsideFlyer Ambassadør.
Som allerede nevnt og siden dere kan være fleksible så ville jeg hatt is i magen og ventet på neste kampanje om dere ønsker å fly SAS, eller enda bedre; neste Friends & Family.