Hva er viktig for deg før og etter en flyreise (dvs. på flyplassen)?

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av AndersB, 22. okt 2013.

1. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,003
    Bonuspoeng:
    113
    Fnate liker dette
  2. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,342
    Bonuspoeng:
    113
    Strømuttak!!!!!!!!!!!

Ellers at det er rene og pene toalettfasiliteter, ikke alltid en selvfølge det virker det som.

Et ok utvalg av noe å tygge og slurpe i seg.

Shopping av klær, electronics og annet stæsj gjør jeg ikke på en flyplass, så det kan de egentlig kutte ut for min egen del :p

Wifi er også viktig, særlig i utlandet. Viktig på norske flyplasser også, for turistene som kommer hit. Gjerne gode løsninger for begrenset, gratis bruk (1-2t f.eks)

3. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    *Sitteplass nok til alle... Seriøst, å stå med en moill-tung sekk med f.eks en playstation, pc, ipad, et par pensumbøker på 600sider og en colaflaske er jækla ukult når din egen nettovekt er mindre enn hva vekta av sekken, veska og posene er... Da har jeg faktisk veldig lyst å sitte ned.
    *Mange nok og rene toaletter er helt OK, som Cecilie nevner, fordi jeg ofte drikker mye vann når jeg skal ut å reise. Med litt nervøsitet summerer det seg opp til hyppige toalettbesøk.
    *Sikkerhetskontroll som åpner alle sluser når det er kø. Å stå både i Tromsø med kø ned rulletrappa og allikevel er det bare én sluse som er oppe, er akkurat like dritkjedelig som å stå i ei kø som bukter seg til enden av terminalen og helt tilbake til sikkerhetskontrollen igjen på Gardermoen - mens det bare er fire sluser åpne.... Det er så man nesten blir aggressiv.
    *Gjerne et sted i enden av terminalen hvor det er utsikt til rullebanen så man kan se fly ta av og lande, med gode stoler. For de gangene man har mer enn 2 timer å sløse bort på en flyplass.

Jeg vil *ikke* ha pizza hut eller upper crust, for de greiene er så usedvanlig kjedelig at jeg heller tar med meg husman knekkebrød hjemmefra for å knaske på flyplassen. Ja til kafeer som den på Tromsø Lufthavn med normal mat, nei til pizza hut som bruker så mye transfett at kreften og blodproppen nesten står i kø sammen med deg.

4. GinTonic

GinTonic Senior Medlem

Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    Mandag 4. november (17.00 - 20:00) blir det et tilsvarende arrangement på Kristiansand Lufthavn Kjevik. Påmelding her.

Del denne siden