Hva gjør man med fb-miles?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av nemi, 13. juli 2015.

  1. nemi

    nemi Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Har 4000 miles hos Flying blue.
    Kan man gjøre noe med de? Noen som feks har prøvd å oppgradere med poeng og penger?
    Skal fly de interkontinentalt neste gang, så er isåfall det som er aktuelt. :) Kan man bruke egne poeng til å oppgradere andre?
     
    Larata liker dette
  2. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Larata and Flemming Poulsen like this.
  3. nemi

    nemi Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Nei, det tror ikke jeg heller :) Men blir noen langturer med KLM det neste året, så da blir det kanskje litt flere etter hvert! Takk for svar!
     
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for veldig bra tips! Så ble jeg kvitt 7074 miles til et godt formål (forhåpentligvis... jeg skulle likt å se regnskap for denne typen kommersielle sprell), som jeg aldri ellers hadde fått brukt (aldri mer KLM over dammen!).
     
    GinTonic liker dette
  5. nemi

    nemi Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Haha, KLM er vel greit det? Bortsett fra middagen min forrige uke.
     
    OttoL and Larata like this.
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Du trenger vel ikke så veldig mange miles for en bra award. Flying Blue har jo kuttet ut fuel surcharges innen Europa og deres promo awards starter på 5K miles, 7500 fra Norge.

    De har alltid salg. Mer her https://www.flyingblue.com/promo-awards.html

    Eksempel på bra deals

    USA, Afrika 18.750 ow

    Midtøsten, Abu Dhabi Dubai etc. 15000 ow
     
    nemi and GinTonic like this.
  7. nemi

    nemi Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Nice! Skal følge med på dette framover.
     
  8. Travelmate

    Travelmate Guest

    Om du flyr økonomiklasse tar det tid å fylle opp kontoen, men husk at poengene ikke går ut så lenge du flyr KLM eller partnere minst hver 20. måned. Med sølvkort etter 15 flygninger får du hele 50% tillegg på miles, så da går det fortere. Min ni år gamle datter har sølvkort og nærmere 50.000 miles på kontoen, og det rekker jo til en fin tur etter at poengene har tikket inn de siste sju årene.
    Har selv hatt platinum i sju år og er kjempefornøyde med KLM. De er ikke verdens mest fancy selskap, men om noe skjer fikser de alltid opp og jeg liker crewet veldig godt.
    Vil du få fart på kontoen kan du sjekke businesstilbudene til USA om sommeren og Air France premium economy, som begge ofte ligger veldig bra til på pris.
     
    OttoL and nemi like this.
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Og skulle du mangle noen poeng til drømmereisen så har KLM nå salg frem til 21. juli med opptil 50 % rabatt på kjøp av poeng.
     
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Nok en gang ikke mulig å oppgradere med miles fra DYR økonomi til business. Sånn upgrade er og blir en scam! Så for min del kan man putte FB-miles en viss plass!
     
  11. nemi

    nemi Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Haha, jeg får se når jeg drar hjem til Europa om jeg får brukt de på en liten tur der :)
     

Del denne siden