Hva jobber du som og hvor ofte reiser du?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Shyneno, 20. juli 2015.

  1. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg satt og tenkte.. jeg ser mange av dere reiser ekstremt mye i jobb.. Kanskje fortelle litt om hva dere jobber med? Kanskje få en oversikt over hva man burde satse på hvis man ønsker en jobb som innebærer masse reising?

    Jeg syns iallefall det hadde vært spennende selvom jeg har veldig lite interesant å komme med selv... jeg flyr kanskje 10 tur/retur i året men det er kun fritidsreiser.. Jeg er student.

    Jeg går på dataingeniør, er det noen jobber som jeg kan få meg som innebærer mye reising?

    Håper på masse bra info! :)
     
    Baldrick and Reidar like this.
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er salgssjef i en liten Norsk bedrift som eksporterer produkter til hele verden, så reisingen kommer fra å farte rundt og besøke kunder.
     
    Bjoern In America liker dette
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    1. Finn deg en liten norsk bedrift med mye kontakt i utlandet, si ja til "alt"

    2. Internasjonalt selskap, flytt rundt og si "ja" til alt

    Vi har relativt store problemer i Europa med å få folk til å reise(så mye at du får kort uten MR) Finn deg en mentor i god tid før du skal søke jobber, så blir sjansen for å nå det du ønsker større! Mye handler om å være på rett sted til rett tid, og da kreves det flaks eller erfaring!

    NB! Stay clear of CLM! Sier du nei mange nok ganger(3), slutter tilbudene å komme ;-)
     
  4. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93