I disse krisetider kan kanskje dette være et alternativ? Annonsen sto i gårsdagens FInancial Times. Si ifra hvis noen søker og får jobb da
It's a dirty job, but someone got to do it...wining, dining , womanizing, fighting, cheating, 007 -ing and the list goes on.. In fine print; you might get killed on the job, if you1re not up to it! Se på solsiden, da; solid oppside mht til bonuspoeng!!
Så jo ikke så voldsomt lukurativt ut? De dekker romutgifer og ingenting annet? Man blir ikke rik av slikt, og de færreste jeg kjenner har vel råd til å ta ekstra ferie hver gang man er ute og reiser?
Bildet er så lite at jeg ikke har sjans til å se hva det står eller hva det gjelder? Noen som kan oppsummere?
Det er jo åpenbart et PR-stunt, men utrolig merkelig at de ikke dekker flyreise(r) og "10 000 dollar i lommepenger"... Var det ikke en annen kjede som gjorde noe lignende for en tid tilbake?
Den er jo klokkerein. Høres ut som en dag på hjemmekontoret her på Four Seasons Chiang Mai. Nå drikker jeg vin og spiser Pringels. I morgen tidlig er det Muay Thai trening. Vedr de siste tingene så kan jeg desverre ikke kommentere.