Hvem kjører det neste store salget?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av MrPutter, 16. jan 2018.

  1. MrPutter

    MrPutter EBG

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Det har jo vært noen nå ved nyttårstider med SAS og Singapore Airlines, men hvem er nestemann ut? Turkish?

    Vet jo at dette blir som å prøve seg på å se inni glasskula, men hva sier historien?

    -= MrPutter =-

    Ps: Det er tillatt å tipse om selskaper utenfor SA også.
     
  2. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    Slenger inn et bet på Qatar Shopping Festival
     
  3. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Er ikke dette det samme som den kampanjen de kjører nå? Global Travel Boutique.
     
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Qatar Travel Festival pleier å være på nyåret, men i fjor var det enda tidligere.
     
  5. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Det er den de kjører nå og nå heter den som kjent Global Travel Boutique. Prisene er ofte bra, men de har jo block for business setene i nesten hele juni, juli, august og noe september. Det hadde de ikke i fjor og det er helt håpløst. Jeg venter til seinere og bedre tilbud før jeg bestiller Singapore i sommer for familien på Qatar.
     
    Reisegal liker dette
  6. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    Qatar - e-mail fra Qatar i dag med greie tilbud i business til HK (16,5k) og Singapore (14,5k). Er du kunde i Ikano eller Ya bank, så får du 5% rabatt ved bestilling av flybillett direkte hos selskapet. Da har du business til Singapore for 13,7k. Tviler på vi får noe bedre tilbud med Qatar enn dette for inneværende år. Historiske prisene ned mot 10k i januar til Asia er de nok ikke lenger villig til å tilby når de allerede har mange lojale nordiske kunder. Det er jo lov å håpe at det kan dukke opp noen feilprisinger..
     
  7. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Rabattene på yabank gjelder kun for kjøp opptil 5 000 per måned, så du får nok ikke så mye kickback.
     
  8. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    Da er det strammet inn. Ved tidligere år har det vært en begrensning på max rabatt på 5000 pr kalenderår.
     
  9. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Det er sånn jeg tolker det her ihvertfall:
    https://ya.no/kredittkort/rabatter

    Jeg hadde kortet for noen år siden, støtte på den grensen og skaffet meg da et annet kort.
     
  10. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    Ser at Ikano også har strammet litt inn til en max rabatt på 1000 pr. mnd. Får virkelig ikke håpe at DnB også begynner å stramme inn på max rabatt pr. mnd. Veldig kjekt å benytte DnB master ved Power kampanjene.
    Vilkår Ikano ifølge hjemmesiden i dag:
    Rabatten får du både i fysiske butikker og på nett. Maks rabatt per måned er 1 000 kroner og per kalenderår 5 000 kroner.
     

Del denne siden