Hvilke er det flotteste "Club Carlson" hotellene?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Fnate, 28. sept 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nå fosser det jo inn Club Carlson poeng etter MegaDo. Disse må jo brukes på noe kult, og da tenkte jeg å finne ut hva som er de feteste stedene å bruke dem.

    Både i kategorien byer og resorts.

    Dette her i Istanbul virker jo nokså bra. Ligger ved siden av Kempinski og Four Seasons i et vledig flott område.
    http://www.radissonblu.com/hotel-istanbul

    Men resorts. Der er jeg blank
     
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    De åpner to på Maldivene, men ikke før slutten av 2014 hhv tidlig 2015. Skal være en bra resort på Phuket og.
     
  3. Nilsjorg

    Nilsjorg Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    8
    The May Fair i London er vel et av flaggskipene i kjeden, og gir god uttelling for poengene. Det samme gjør Radisson Blu Polar i Longyearbyen, hvor romprisen glatt går opp i 3k + +.

    Andre alternativer er RB Champs Elysées, RB Aqua Chicago... for resorts langt unna, er det jo en på Tahiti, men den er visst ikke så veldig bra etter det jeg har skjønt.
     
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Radisson Bospurus eller hvordan det skrives hadde en fin frokost helt nede ved sjøen. Gran Canaria var veldig fint, men området var stusselige greier, men vra med barn om en ikke skal forlate hotellet Mayfair er jeg enig i at gir god valuta, men ikke veldig spennende.

    Ikke prøvd Moskva, men skal være veldig fint, og koster skjorta.
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noen som har bodd på Maltaeiendommen?
     

Del denne siden