Hvilke rettigheter har man når SAS endrer poengtur med CT.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fredrik81, 20. juni 2017.

1. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Hvilke rettigheter har man når SAS endrer poengtur med CT. Skulle ha 6 dager i MIA ender opp med 4 dager. Hvis de hadde flytte begge fligheten en dag bak så kunne jeg fått med 6 dager i MIA, og samtidig endre flyplass fra CPH-MIA til OSL-MIA.

2. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Du får i hvert fall endret turen hvis du vil det. Uten endringskost. Men, så var det det med tilgjengelighet da.

3. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,904
    Bonuspoeng:
    183
    Du har fulle rettigheter etter EU reglene til endring til tilsvarende tur. Spørs hvor låst du er på datoer, og hva SAS kan fikse, men som et minimum må de kunne åpne revenueseter. Alternativt om de ikke har passende avganger blir det bonus/revenue med *A eller endog andre selskaper. Sett opp forslag til dem og se hva de tilbyr. Alternativt gjøre det klart at du selv booker og krever full refusjon via transportklagenemnda.

CrotchRocket, Xflipper and Fredrik81 like this.
  4. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Den er ikke eksisterende, så om kravet er at det må være ledige bonus billetter må jeg bare avlyse turen. Bestilt disse i november og skal/skulle reise i oktober. Blir både poeng og penger spart, så får vi heller bruke dette på en annen tur.

5. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Tar en telefon i morgen, så får vi se hva det blir til.

Xflipper liker dette
  6. Muts

Muts Nytt Medlem

Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    18
    Skjedde tilsvarende med min Boston-tur. De nektet først og ombooke grunnet manglende bonusseter. Da spilte jeg agent-ruletten og ringte tilbake. Neste person ga fantastisk service, endte opp med og bli booket om på revenue-billetter og med ett leg med United

milehigh, DanH and CrotchRocket like this.
  7. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    Gull-linja fikset ombooking til Lufthansa for oss i fjor. Chat og 05400 kunne ikke hjelpe....
    Tråd her

8. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ut som jeg må ringe 05400, det nummeret du ringte er ikke aktivt lenger.

Del denne siden