Har endelig fått booket meg SAS i business til USA. Har skjønt at SAS har et godt produkt i C, og gleder meg som en unge Men hvilke seter anbefales for undertegnede og madammen? ...og "ja"...vi vil sitte sammen
Setene i midten på rad en er fine ( personlig favoritt). Lite trafikk rundt deg og når og drikke først.
Vil sette en knapp på 1 A+D. synes man sitter like fint sammen på den måten, enn på de 2 seter i midten. Samtidig får man mulighet for å titte litt ut av vinduet.
Leste en gang at rad 1 kan bli brukt hvis det kommer bassinette(?) og da blir man jo bare "bumpet" til et annet sted. Har etter det alltid valgt rad to.
Så hvis man drar med baby så får man ikke sitte sammen? Da kan det nok hende jeg hadde valgt rad 1 likevel
Skal selv med fruen i C i november. Fant ærlig talt ikke helt ut hva slags seter som passet best for oss og endte opp med å velge midtrad, 6D og F
når dere reiser 2 har det ikke så mye å si.. blir jo samme greia selvom det er speilvendt på alle radene.
Oddetalsradene på venstre side er vendt mot hverandre så man sitter relativt nærme hverandre uten «veggen» mellom seg.
Jeg synes 1D+F fungerte veldig fint for to som reiser sammen, og på rad 1 er det mye ekstra plass. Reisefølget holdt en knapp på 2D+F, da han synes det var litt for langt frem til skjermen på rad 1.
Om man reiser sammen med noen er vel 1D og 1F best, men alle midtsetene i er i utgangspunktet gode. Alene så er vindussete på partall best, tror jeg har prøvd de fleste variantene Skal med fruen til Miami om 2 uker, for å feire 11 års bryllupsdag, og denne gang ville fruen sitte ved vindu, så vi har 1A og 2A bort og 5H og 6H på returen. Var visstnok helt greit at vi ikke satt ved siden av hverandre
Problemet er at noen ikke kan akseptere at 1D er beste sete på flyet.. Hvorfor dette i det hele tatt er et tema kan jeg inne forstå...