God morgen! Det var litt sol tidligere i dag, men akkurat nå er tåken så tykk at jeg må ha kart for å finne garasjen.. Snart langhelg, men det kunne vært litt bedre værmelding, synes jeg. Nyt torsdagen!
God morgen frå eit solfylt Vestlandske. Litt kaldt og med vind frå nord nordvest. Her har Meny vært svært effektive i dag, Trumf bonus er levert før varene. Forhåpentligvis kommer det noen varer snart også. Ha ein bonus innbringende dag videre kor enn du måtte være i Norges land.
God morgon frå Sunnfjord. Her skin sola (ein eller annan stad bak regnskyene) og alle (i alle fall eg) er blide og fornøgde, for i morgon skal eg fly! Heile to legs med gode gamle Widerøe. Etter ganske nøyaktig tre år som bonusnisse skal eg endelig på min fyrste tur betalt med EB-poeng. Berre ikkje noko går til h****** no....
God morgen fra hjemmekontoret! Våknet tidligere enn vanlig, så da er det bare å få i gang dagen. Det var deilig å våkne til en pushmelding "we're ready for check-in on flight SK355" en-de-lig! Spent på hvordan "rikets tilstand" er i flyverden, har knapt vært utenfor kommunegrensen siden august og interkommunale flygninger har vi ikke. Lurer også på om og hvis ja hva slags oppgradering jeg får hos Sixt og Thon. I teori skal fargen på kortet tilsi oppgradering, men vi får se hva det blir til i praksis. Og så er det da greia: med hvilket kort skal man betale? MC premium er vel kanskje det aller beste alternativet nå i helgen? Ha en flott dag!
God morgen Dagen idag består av TTT på agendaen, må bare få unna pasienter og litt rull garding montering. Mest lyst å høre Erna si, nå er innreise karantene fjernet for vaksinert borgere av dette fantastiske landet her. EU åpner opp, så Erna, nå må du ta deg sammen snart Diskusjon rundt bobil gå fremdeles, svært lite fristende, men derimot har jeg få alternativer å komme med, hotell hopping, langs kyststien, Kristiansand- Stavanger-Bergen-Trondheim ala reise rute... Ha en super TTT idag.
Ny dag, nye muligheter(eksamener) For de som lurer på hvordan et eksamenslokale ser ut i 2021.. : Etter eksamen blir det rett ut til Coop Ops bygg og kjøpe ny gressklipper! Nyt dagen folkens
God morgen fra solfylte Strømmen! Oi, hadde helt glemt TTT. Bra dere minnet meg på det . Her blir arbeidsdagen brukt til å jobbe på terminal for å sortere pakker/tømme containere. Når alle skal bestille pakker hjem istede for å handle i butikker blir det jobbings for kroppene til kontorfolket (skjer som regel bare etter Black friday). Hadde håpet at SAS kom med noe tilbud nå til helgen, så man kunne fått makset ut 3x poeng En riktig god TTT
Lykke til .. glad det ikke er meg Tok vel den samme for 30 år siden og husker ikke en dritt! Dessuten er vel det vi lærte gått ut på dato ...
Takk takk! 13 år siden jeg tok det førstegang her husket ikke en puck, så greit med en refresh selv.. Nå gjøres alt bare i exel... Sess på andre siden!
God morgen fra Oslo, takket være trådstarter er jeg nå oppdatert på at det er torsdag, noe som er vesentlig bedre enn hva min pre-kaffe innstilling på onsdag tilsa. Blir vel en runde på Kiwi og se hvor mange handlevogner en kan styre gjennom butikken, spør personalet om hva all handlingen er for så kan en jo altids si at en jobber i FHI og den nye greske mutasjonen som nettopp er påvist i landet ikke er noe å spøke med. For good measures kan en avslutte med å spørre om veien til nærmeste sportsbutikk som selger jaktvåpen og amunisjon.
God morgen fra Grenland. I dag er det mye godt som skjer. Det er trippeltrumf. Skatteoppgjøret kom 30min over midnatt, det var jo en hyggelig lesning. Det er hjemreisedag, har mine siste flygninger som gull. Fra i morgen (eller når widerøe registrerer poengene) er jeg blitt Diamond litt rart å tenke på egentlig. Da jeg startet i jobben her i des20, så det mørkt ut og i det heletatt klare å kvalifisere til gull med det reisemønsteret jeg har. Men fra Member til Diamond på et halvår må vell være innafor takk SASguden for 4x kampanjen
God formiddag fra Porsgrunn. Pissregn med sol?? Måtte sperre SAS mc i går pga forsvunnet kort/kortholder. Dukka opp igjen etter noen timer, hadde ramlet ut av "hylla" i bildøra. Trodde jeg hadde mista det ved ut/innstigning på en parkeringsplass. Leta rundt i lange tider. Fant kortholder hjemme i garasjen, må ha falt ut før jeg kjørte. Phew. Men da må 3x SAS poeng utgå i helga. De skulle sende helt nytt kort- blir vel et anonymt og kjedelig kort uten gullfarge Ha en innbringende TTT.
God formiddag fra Trondheim Seinvakt idag betyr sin start - deilig å kunne sove til etter kl. 07:00.... Grått og 8,2 grader da jeg hentet ut sykkelen fra boden, men unngikk nedbør. Meterolygen påstår det skal bli sol idag...vi får se. Drøyt en uke til min første flytur på leeenge - det blir deilig. Turen går til Tromsø og Clarion the Edge....så får man se om de er rause med oppgradering Ha en fantastisk dag