Skulle vært i Uniten, der selger vel større matbutikker våpen og ammo? Bare sånn i tilfelle Zombie apocalypsen står for døren. https://www.cdc.gov/cpr/zombie/index.htm
Med mindre du er i omsetningsnød for en CT på AmEx, er vel MC-premium å foretrekke, -særlig hvis du husket å melde deg på 3x kampanjen.
God trippel-trumf-torsdag! Har sendt en epost til våre nye venner på dk-mailen, så får vi se om de kan imponere like mye som Vibeke & Co. Har så lite lyst til å ta CT-en via de tafatte svenskene på CT-telefonen Håper i alle fall å få prøvd EVA og/eller Asiana (før de blir integrert i Korean) neste år
Ja, har meldt meg på 3x kampanjen. Årets CT er i boks, men klarer kanskje for første gang en til, så det er en liten avveining å ta. Heller mye mot MCP.
God formiddag fra Larvik! 14 grader og skiftene skydekke med litt periodevis regn .. Smittetallet går i taket her i kommunen med over 100 siste uke. Og i går kom den gode nyheten om at vi skal gi fra oss vaksiner selv om vi sto på «nøytral»-listen for en uke siden. Ordføreren har vel ikke klaget nok ..
Nei, denne kampanjen ble avsluttet 18. mai. (Selv om jeg ser den ligger på sidene deres fortsatt med opplyst sluttdato 18. mai)
God ettermiddag fra hovedstaden. Nok en travel dag på jobb før siste helligdag i år siden julaften er på en fredag... Booket en tur til Mallorca med jentene som backup i august hvis de andre planene ryker. Nesten villig til å dra hvor som helst straks jeg blir vaksinert nå
Ser ut som den kan være forlenget til 25. mai. Står i hvert fall det på trumf.no. Klikker jeg meg videre til selve tilbudet står det fremdeles 18. mai.
Tar tilbake det jeg sa om diamant-mail vs. CT-telefonen. Greit at de ikke kan finne alle alternativer som kommer opp hos United, men det må da være mulig å finne noen av dem... Får prøve svenskene i morgen og se om de kan gjøre bedre.
Svarte! De sendte meg nyhetsbrev i går (19. mai kl 14:00) hvor de reklamerte for dette. Bare tull ball, og jeg som hadde tatt på de vonde skoa i dag for å ha en god nok grunn
Bør du ikke spørre om nærmeste sportsbutikk med TTT? Gratulerer med ny og bedre status her i livet. Pointearner bør være stolt i dag! Godt at forum levere på noe, nå som ingen flyr.
Hvis det er sånn at den er forlenget til 25. mai så er det uansett dessverre sånn at man ikke får mer pga trippeltrumf på eksisterende trumftilbud hos Apotek1. Bedre å bestille i morgen så får man 20% trumf pluss trippel uttelling på SAS Mastercard
"God" ettermiddag. Fikk vaksine nummer to på tirsdag, og i går ga den meg et kraftig spark i ræva, bivirkningene slo til for fullt. Føles som at jeg har en kraftig influensa nå, feber, hodepine, vondt i ledd og musker osv. Kommer meg omtrent ikke ut av senga, og det på en TTT dag, med en liste som et langt år over tørrvarer jeg trenger. Men jeg orker rett og slett ikke å dra noe sted nå.
Hehehe ØNH, kalles på fagspråket Øre, Nese, Kroner. Håper du fikk god hjelp, god bedring. God bedring og bestill online