Hei! Min kone og jeg skal meske oss i SAS Business fra ARL til LAX på onsdag. Jeg tenkte å høre om noen har noen klare anbefalinger når vi skal velge seter for to? Hilsen Koffert.
Fremme får du først velge mat, serveringen kommer først og du er ikke "plaget" av trafikk mot toalettene. Bak er du nærmest "garderobene" for å henge av deg, snackbaren og kommer først av flyet for å seile igjennom immigration. Har prøvd begge deler, er litt det samme for min del
reiser man 2 sammen synes jeg nesten man sitter bedre i kombinasjon vindu/midt (A+D) på ulike rader, end om man sitter D+F.
Enig. Jeg synes også dette er best når man reiser sammen to. Har dere vært i USA før med ESTA så har LAX de nye APC-maskinene, så imigrasjonen er ikke noe problem... Sist jeg landet på LAX fra ARN (for noen månder siden) tok det under 10 min fra jeg var ute av flyet til jeg stod og ventet på bagasjen.
Det var SK939 på onsdag, ikke sant? Ser ikke ut som at de er mange valg... Du kan velge mellom setene som er blokkert? Ville tatt første ledige D-F sete, så langt frem som mulig, det er vel rad 6?