Hvilket hotel bruker dere som pendler fast til Oslo?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Logiflyer, 05. mars 2019.

  1. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    tobeornot999 and holmen like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,899
    Likes mottatt:
    57,535
    Bonuspoeng:
    293
    Håper noen bruker Continental som fast pendler-hotell.. :D
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Kjell Inge Røkke brukte vel Continental som pendler hotell i sin tid før han flyttet tilbake til Norge. Bjørn Bettum i Kosmos brukte det også som fast sted i Oslo på 80-tallet hvor han hadde sin faste suite. Selv om han bodde i Sandefjord. Han foretrakk forøvrig mat fra McDonalds, noe gamle Restaurantdirektør Wang nærmest tok sin død av. Spesielt da han foreslo at hotellet skulle innføre romlevering fra McDonalds a la et hotell han hadde hørt om gjorde dette i Stockholm

    Hvis man vil bytte over til Nordic Choice er jo enkleste vei til gull å hente ut deres mastercard. Da er man automatisk sølv, og med ett kjøp på kortet pr mnd godskrives 2 netters overnatting. Da har man 24 på et år og behøver bare 6 netters overnatting for å nå gull.

    De tilbyr nå også 125 kr restaurantvoucher som fungerer fint på restaurantene. I Oslo har Clarion Oslo blitt min favoritt, sammen med Christiania Teater. The Hub styrer jeg unna. For stort og for mye trafikkstøy. Amerikalinjen er også fint men altfor dyrt. Savoy går også an.

    Er det noen her som bor mye på Thon Hotels som kan gi en status av hvilke av deres hoteller i Oslo som er bra?
     
    RoadKing liker dette
  4. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,655
    Likes mottatt:
    6,654
    Bonuspoeng:
    183
    Fram til 19. mai så er det jo faktisk kampanje så man får automatisk gull første år også :) (pluss 10000 poeng etter første transaksjon)
     
  5. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,408
    Likes mottatt:
    21,222
    Bonuspoeng:
    183
    Bra er veldig subjektiv, i billigklassen liker jeg Thon Hotell Munch, for det ligger sentralt, men likevel rolig til. Om man bare skal sove der og oppholde seg på andre plasser ellers, så er det et helt OK alternativ.
    Panorama er litt dyrere, men på mange måter også litt bedre, sofa på rommet og slike ting. Det er dog mer støy og jeg vet ikke hvordan det er nå, men området var ganske så shady for noen år siden.
     
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Noen har det gjerne i senior stillinger, har ikke hatt gleden av det selv dessverre. Da jeg pendlet var det først Park Inn (satset på Club Carlson den gang) og senere diverse Scandic i Oslo, har vel prøvd de fleste i sentrum. Ble mye Helsfyr pga jobblokasjon en stund men er jo helt pyton der ute. Scandic Grensen og Oslo City likte jeg godt, en del små innstegsrom rom som ble bestilt pga policy men ble som regel oppgradert med status. Kuponger er fin-fine greier, fleksibelt også som nattsnack eller ta med noe i bagen på vei ut hvis man ikke får med seg middag.

    Nesten så en savner å pendle litt til Oslo...
     

Del denne siden