Hvordan er det med frokosttilbudet på SAS sine lounger? Er det nokså likt utvalg, eller er det bedre sortiment på utland? Har en flygning på utland, men har hørt at man kommer inn i innenlandsloungen også. De har jo egen barista, som jo er et stort pluss når det gjelder å få dekket koffeinbehovet. Vet ikke om jeg gidder å prøve begge på morrakvisten. Noen tips og forslag?
Er du EBG eller bedre er det best børst på gullstua. Elles er innenlands litt crowded. Eg tek med kaffi frå innendlands og ender opp på utland..
Når eg er på Gardermoen så er det langt på dag på grunn av to timer i bil og litt loungetid slack, så då er meir lunsj. Eg hukser eg vart skuffa når eg kom til London og dei ikkje serverte øl kl 11 om morgonen. Eg hadde vore i gang i minst 7 timer eg då...
Takk for tipset, men fant ikke mye der om frokosttilbudet. Diskusjonen gikk stort sett i fluidum...Og det har det visst også gjort her i denne tråden. Folk altså Så da kan jeg jo helle litt mer øl (eller var det bensin) på bålet: Er det bare vi nordmenn som er av den arten at så snart vi kommer i en lounge og alt er gratis, så bøtter vi innpå og sjangler halvfull og brisne inn på flyet kl 9 om morningen? Har sett en del tilfeller på nordmenn som skal "ut på tur" (les: sandaler og hawaiiskjorte) og som er godt i siget allerede da. Hva er det som gjør at mange synes det er så attraktivt å være i en slik tilstand? Det er da forskjell på å barbere seg og å skjære av seg halsen, lærte jeg av min far
Avslørt, men tilbake til frukost Eg føler at det serveres bortimot det samme til frukost i alle tre loungene. No er kaffen og juicen bedre på innenlandsloungen, men den er ofte overfull. Då er det bedre å ta turen utenlands, så lenge du ikkje kjem heilt til CPH.
Jeg synes egentlig at det er akkurat det samme på både innland og utland til frokost, men går oftest for utland da det er mindre folk som regel også er det litt nermere gate... Men pluss for kaffe v innland da!
Business longen på utland er best. Så og si samme servering som på gullstua, men mye roligere. Gullstua er oppskrytt.
Min erfaring er at det er bedre utvalg på gullstua enn på Innland. Det er mindre trengsel også. Businessloungen skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har spist der på mange år.
Eg likar best gullstoga, syns innanriksloungen blir for mykje folk. Madammen lika seg ikkje på innanriksloungen. Eg likar havregrauten dei serverar, og kaffimaskina funkar flott om enn ikkje like bra som Barista i innanriks, slepp vertfall kø og trengsel
Oh no you didn't! Som EBG går man i gullstua, uansett om det er stappings og helt tomt i business-loungen
Spiser frokost på Gold Loungen stort sett hver dag. Faktisk blitt litt/enda bedre de siste ukene. Innlandsloungen er alltid veldig full, så anbefaler utland om du er klar for en god frokost i form fast føde
Nye innland loungen på OSL er en spøk. Alle som reiser innland og utland sitter jo der og trøkker.... og til sommeren kommer alle med sølvkort også..
Det er en fin lounge for all del. Men det skulle vært sjekket opp i hvem som faktisk kan bruke den «de som reiser innland»..