1: Hvilket flyselskap er dette? 2: Avreisested? 3: Hvor er vi på vei? Skulle gjerne hatt en fin premie å dele ut, men det blir nok ikke noe annet enn heder og ære
Basert på en gate jeg gikk forbi for noen uker siden ser dette ut som en SAS-flyvning til Nord-Norge. OSL til ALF, LYR eller TOS?
SK maskin OK. Satser på at jeg ikke går i wet-lease fella. Det er en -800. Herren på 12c? Tyder på at dette enten er tidlig eller veldig seint. Gir ett tips på TOS-BGO eller mottsatt
God innsats, @Upsaker leder heatet med to riktige (foreløpig hemmelig hvilke av svarene som stemmer). Her kommer et hint til: Og det er lov å forsøke flere ganger (reglene i denne konkurransen er inspirert av prisene på hotell- og flybilletter - de er dynamiske).
Suppa ser litt rar ut, men den smakte utmerket - særlig når den ble akkompagnert av et glass kald Donaldbrus. Og - Bingo! Du løste oppgaven helt perfekt - gratulerer (skulle ønske jeg kunne delt ut en flott fysisk premie, men det får bli med anerkjennende omtale og stjerne i boka)
Den flyturen er som alle nevner SAS. Avreisested er da OSL. Ankomststed er da Evenes. Fordi ingen, jeg repeterer INGEN kan sovne på flyet til Bergen - med mindre de er rutinerte travere mellom byene.
He, he.. men det var altså @Upsaker som scoret fullt hus denne gangen: 1: Hvilket flyselskap er dette? SAS 2: Avreisested? Oslo 3: Hvor er vi på vei? Reykjavik