Sommerferien er like om hjørnet! Hvor skal folk reise i år? Selv har jeg to turer på trappene: OSL-AKL T/R OSL-LHR SAS Plus B738 LHR-SIN Singapore Airlines Business A388 SIN-AKL Singapore Airlines Business B773 AKL-SIN Singapore Airlines Business B773 SIN-AMS Singapore Airlines Business A350 AMS-LHR SAS Plus B737 OSL-SEZ T/R OSL-ARN Ethiopian Airlines Business B788 ARN-ADD Ethiopian Airlines Business B788 ADD-SEZ Ethiopian Airlines Business B737 SEZ-ADD Ethiopian Airlines Business B737 ADD-ARN Ethiopian Airlines Business B788 ARN-OSL Ethiopian Airlines Business B788 Akkurat i år føler jeg at jeg tråkker opp sporene til relativt mange andre forummedlemmer, men det blir nok bra uansett.
Blir en liten tur til Asia og en liten Europa-tur. Turen ser slik ut: Ligger også an til en tur til Island på 4-5 dager i August. Det er dog ikke bestilt enda.
Mye flygninger på dere... @Herlov og @mathiasfe ...det der hadde jeg ikke fruen med på! Ferie er: Reis til destinasjon Ha ferie .. det kan inneholde mye - feks leiebil i USA som i år Reis hjem igjen I sommer blir det slik BGO - CPH - IAD i Biz Leiebil IAD - CPH - BGO i Plus Siden vi i år reiser på bonuspoeng prøvde jeg med noen spenstige routinger og selskaper ... "ja men det er jo et SAS fly som går fra Køben til Washington... hva er galt med det?" ... og da ble det slik!
Sommeren skal nytes i Norge, reise kan man gjøre resten av året Skal sies at jeg er litt misunnelig på de over her
Tanzania. Zanzibar og safari. Ethopian business selvsagt. Det blir nok bra Vi har barnefri en uke så prøver å få med damen på en siste-liten F-tur. Hun er ikke så interessert i det. Ser ikke poenget med F. Mener det er bra nok med business og at det er sløsing med poeng
Gjenbruk fra annen tråd, men... Skulle gjerne hatt opptjeningsår fra april-mars, heller enn sept-aug basert på 2017. Kommer på mer i august og oktober også.
I morgen settes snuten mot Danmark og Roskilde, det blir den eneste turen ut av landet. Før jeg i midten av juli stikker over til Oslo for å hente nøkler til nytt bosted, samt fortsetter ferien i Arendal.
I år blir det Oslo-Bergen-Oslo (for 15. Ish gang i år), men denne gangen som fritidsreise med kone og barn! Og en weekend tur til EDI med norwegian. opprinnelig med gode flytider, intill ruten ble forandret fra DY til D8
Det som er planlagt eren tur til London fot fotball 19-20. August. Og Usa fra 30. August til 24. September. Inn og ut fra LAX, hjemreise med Austrian i Biz (CT). Har samme utreise men håper å få booket om den til LH F.
Forutan ein liten tur til Vinjerock vil eg stort sett opphalde meg på kontoret heile sommaren. 6.-11. august går turen til Cape Town med ET.
Blir kun korte hopp i sommer, etter et par Asia-turer i vår: OSL-LHR-OSL, i cattle class - håper Singapore Airlines i C ikke har ødelagt moroa ved å fly der bak. OSL-TXL, SXF-OSL - for igjen å oppleve to av Vest-Europas verste flyplasser. Berlin-Brandenburg: kommer du online noen gang...?
Sommeren tilbringes i Norge, nærmere bestemt på Hvaler. Ingen grunn til å dra fra Norge på sommeren! (Sier jeg helt til juli regner bort, og jeg heller vil reise et annet sted..) Når det er sagt, jeg skulle gjerne ha blitt med på noen av reisene over her. Alt for lenge til neste tur.
Passkø i Oslo, så foreløpig kun nede på torpet over kjølen. EDIT: Får ikke pass før du har godkjent navn, etter å ha fått personnummer så det er ikke planleggingen det står på.