Hvor mange bonusturer reiser du på i året?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Alfred, 24. mars 2018.

1. Alfred

Alfred Fly er fantastisk

Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Har klikket meg rundt på dette forumet en god stund nå og leser side opp og ned om folk som booker CT turer, bonusreiser for poeng og ringer til Tallinn hver uke. Så mitt spm er, hvor mange turer reiser dere egentlig på i året?

Såg en som reiser 1 gang i mnd? hvordan får man tid og nok poeng til dette :D

Edit: Long haul / ut av Europa

2. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    1 CT tur i F til Asia i året og 1 tur med SAS på FlyPremium i C samt 3-4 turer i C med OneWorld:D

Xflipper and Alfred like this.
  3. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg reiser sånn ganske nøyaktig en gang i mnd. i 8-9 mnd. Pleier å booke turene samlet et par ganger i året under F&F og når ny kvalifiseringsperiode starter feks. under N&N, så de tomme mnd. fyller jeg inn 2 CT og et par Fly Premium bonusturer, disse har jeg alltid med kona på, og noen med ungene. De aller fleste av turene drar jeg på alene, er ikke lange, kan være 1-4 dager i helgene. Får abstinenser om det går mer enn 2-3 uker uten flytur.

Baldrick, Kalsnes, petterel and 6 others like this.
  4. Alfred

Alfred Fly er fantastisk

Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Interessant dette! takk for at du deler @yukho :)

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har som regel en til to CT-turer i året. Enten som ego-tripp, eller sammen med kona. (Vi har begge SAS Amex plat.)
    I tillegg bruker vi beste tilgjengelighet hos SAS for å gjøre det enkelt å opprettholde status i EB. Der blir det en til to turer i året.
    Prøver å få inn en Fly Premium i året også.

petterel liker dette
  6. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,985
    Bonuspoeng:
    293
    Beste tilgjengelighet, hva er det? Googlet litt, men fant ikke noe vettuge svar.

7. holmen

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    Da kan man kjøpe bonusbilletter på alle fly som har ledig plass. Men det koster mye mer enn "vanlige" bonusbilletter. Oppunder 200k poeng for OSL-MIA feks. Man får da poeng for reisen som for vanlige billetter.

For et par uker siden hadde de salg for EBD, med halv pris på disse billettene.

Når du søker opp billetter på SAS.no kan du velge å betale med penger eller poeng. Velger du poeng, får du opp valget mellom "best pris" og "best tilgjengelighet". Best tilgjengelighet kan også delbetales med penger.

jgroneng liker dette
  8. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,985
    Bonuspoeng:
    293
    Ah, sånn å forstå. Takker for svar

9. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Er beste tilgjengeligheit kampanjer for EBD vanleg? Blir det iløpet av denne perioden, og 50% rabatt er litt!

10. holmen

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    Det er første gang jeg har sett det, så det vet jeg ikke. Har vært EBD i ca 2,5 år.

11. thecoldfish

thecoldfish Senior Medlem

Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Med min opptjening blir 2-3 turer IC i året. Etter MasterCard Premium ser det ut som jeg må ta en tur til for å få brukt opp poengene.

12. Alfred

Alfred Fly er fantastisk

Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Her blir det 1 tur i året med CT. Tjener alle poenger selv og har aldri kjøpt av noen. Så har ikke poeng k bøtter og spann :mad:

13. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Et par innlands iløpet av året, gjerne spontantur til Oslo..

2017:CT til Seoul, og en MC Premium til Shanghai, MC Premium til, MC Premium far+1 til Svalbard.
    2018: CT går til far for EZE for 2, guttetur til IAD, Partur med fru til NRT, samt Svigers til US på MC Premium..

Må si MC Premium har muliggjort mye mer reiser enn hva som var mulig tidligere..

C

14. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke snakk med DN :)

Del denne siden