Heisann, har som mål å få diamant før kvalifikasjonsperioden går ut 31. desember i år. Utreise fra KSU, hvor drar jeg for å sikre meg diamant enklest? Se vedlagt fil for hvordan statusen er nå Helst noe som kan gjennomføres på 1-3 dager. på forhånd takk for tips
Hvorfor ikke vente til januar og smelle til med en langtur i business med noen ekstra hopp på vei til og fra? Da får du diamant et ekstra år. Diamant nå = diamant i 2022 samt grace til mars 2023 Diamant i januar = diamant i 2022, 2023 samt grace til 2024. Med mindre du likevel lett klarer å fly inn diamant i 2022 selvfølgelig. Hvis du skal satse på i år er det jo ganske enkelt å gå for legs, du trenger bare 42, som vi si 11 flygninger. Det ligger en del gode rutetips her: https://insideflyer.no/forums/threa...g-eventuelt-få-selskap-på-turen.14701/page-15
Hei igjen, kikker litt på en biz tur i januar. Er det mulig at en annen bestiller tur med sine poeng slik at jeg får grunnpoengene og legs for turen?
Som @speilhaug sier får du ikke poeng for rene poengreiser. Hvis du derimot bruker poeng for "beste pris" så går det, men du må regne med å svi av rundt 300.000 poeng totalt i så fall. Sjekk ut SAS friends and family kampanje som pågår nå, mulig du finner gode priser i pluss til USA. Oppgradering for poeng er et sjansespill. Gull blir du uansett med en langtur, diamant dersom du får til oppgradering (eller rett og slett betaler for turen i C).