Hvordan bli oppgradert på hotell

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Henning, 20. jan 2014.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Mange på dette forumet har nok opplevd å bli oppgradert til langt dyrere hotellrom enn opprinnelig bestilt, til og med suiter. Der man på fly kun kan oppgraderes ett nivå, ofte bestemt av en datamaskin, har man på hoteller mulighet til selv å påvirke en oppgradering i større grad. Billigste rom kan i teorien bli til en suite. Gary Leff fra View from the Wing og Milepoint.com deler sine tips i denne videoen:



    Hovedelementene bak en vellykket romoppgradering er altså status, samt å være hyggelig mot resepsjonisten. Det er også mer sannsynlig å få en bra oppgradering jo kortere du skal bo, siden hotellet ikke ønsker å binde opp sine beste rom over lengre tid.

    Hva er deres erfaringer med å bli oppgradert på hotell? Har noen prøvd 20$-trikset i Las Vegas? Hvilke tips og triks fungerer?
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Den feite slasken får masse linker i dag. ;) Han er verdenskjent for sin 100 dollar Bellagio upgrade i Vegas. Ellers har/hadde Gary samme strategi som meg når det gjelder Hyatt: Bruk 6K poeng for å oppgradere ALLE privatstay som er lengre enn 1 natt ved bestilling. Det forsvant dessverre for ett par uker siden
     
    Henning liker dette
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ble oppgradert til en Queen suite for mitt dagopphold i dag etter at jeg hadde sendt en ærlig mening om tidligere opphold. Litt plaster på såret føltes det som, selv om man jo har krav på oppgradering hvis tilgjengelig med visse statuser.
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hvilket hotell?
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Stamhotellet Country Inn ;)
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    :rolleyes:
     

Del denne siden