Hvordan bookes Park inn @ OSL med EB-poeng?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av henrikvd, 25. okt 2017.

1. henrikvd

henrikvd Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har prøvd å booke Park inn på Gardermoen med eurobonuspoeng førstkommende tirsdag til onsdag, men Park in (og heller ikke Radisson) kommer ikke opp som alternativ når jeg søker på "Min eurobonus"-side på nett.

Jeg prøvde å ringe SAS for å høre, men Karen i telefonen så bare at det ikke var noe ledig. Jeg er litt skeptisk til det svaret.

Jeg gjorde en rekke søk på forskjellige datoer frem i tid (til og med oktober 2018), men hotellet dukket ikke opp.

Jeg synes dette er litt rart. Hotellet kan ikke vært fullt hver dga i et år fremover... Dessuten er det nesten bare Scandic og Thon som dukker opp.

Noen som har er tips på hvordan jeg kan få booket 2x2pax (evt 1x4pax) til overnatting med bonuspoeng på Park Inn eller Radisson Gardermoen?

2. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    861
    Bonuspoeng:
    93
    Hotellet er i hvert fall ledig for å booke i appen til Club Carlson, både for penger og carlsonpoeng, så at det skal være fult for eurobonusbookinger høres litt merkelig ut. Ikke at det løser problemet ditt, men det var i hvert fall svar på at hotellet ikke er fullbooket.

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har prøvd mange ganger opp gjennom årene å booke hotell for eb poeng, og det er som du sier, alltid fullt. Enten reservasjonen er i morgen eller om et halvt år, enten det er på Madisson Square garden eller Dovre fjellstue, enten jeg har status eller ikke.
    Ringer du, så sier de det samme.
    Mitt stalltips er; Det virker rett og slett ikke. Og enten har ikke SAS fatta det, ellers så bryr de seg ikke.

4. henrikvd

henrikvd Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Og det finnes ingen workaround? Et hemmelig telefonnummer eller e-postadresse?

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke som jeg kjenner til.

6. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke at det er det du spør om, men er ikke det ganske dårlig value for points å bruke det slik?

C

7. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Kjenner en som har booket på Plaza før med EB poeng. Dette var 110% off season og haugevis med ledige rom. Kan det være at dem utelater hoteller dem vet at folk tilslutt uansett vil betale penger for?

8. henrikvd

henrikvd Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Tja, alternativet er 1800-1900kr i cash for rommet.

9. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Fortsatt ikke en god deal siden du om du bruker poengene "riktig" kan få flybilletter for 10x det beløpet for samme poengsum.

Hva slags rom er det du prøver å booke? 1800 kroner på Park Inn OSL høres fryktelig dyrt og du skal ikke se bort i fra at belegget på akkurat den datoen faktisk er ganske høyt.

10. henrikvd

henrikvd Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Helt vanlig standard rom (for to). Prisen er basert på et raskt søk på booking.com for to dager siden.

Og joda, jeg vet at poengene kan utnyttes bedre, men det er ikke alltid det passer.

11. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, Jeg ser den... Må man, så må man :)

Men, ser og at Thon Hotell Gardermoen, har rom til 895 for samme dag. Riktignok 4KM unna flyplassen, men selv med en drosje opp, så er det ikke mer enn 1100kr ish...

Kan jo være et alternativ..

God tur! :)

C

Del denne siden