Nå trenger jeg deres hjelp, medforumister! Vi skal fly OSL-CHQ den 11/7 med SK men det ser ut som denne kan bli kansellert. Jeg jobber dermed med flere plan B'er. Og en av de er å leie bil og kjøre til en flyplass i nord-europa som flyr direkte til CHQ. Så: hvordan kan jeg finne alle flighter til CHQ den 11/7 ?
Mulig du kan brukke denne siden som et utgangspunkt for å se hva som finnes: https://www.flightconnections.com/
Jeg vil tro et premium-abonnement på Flightaware kan fikse den biffen. Et gratis alternativ er Google Flights, men da må du være litt kreativ. Enten velg utforsk, skriv fra CHQ og ikke fyll inn noe i til-feltet. Du kan velge direkte i tillegg. Da ser du i hvert fall hvor flyene skal hen, og antagelig dermed hvor de fleste kom fra. Alternativt bruk Google Flights på vanlig måte. Det kan jeg se med en gang at ikke blir billig.
Fra flightconnections, alle flights til CHQ 11/7. Med abonnement kan en filtrere både på dato og allianse/selskap. Er nok ikke oppdatert real-time ift kanselleringer, men det gir i allefall en god pekepinn hvor du kan søke videre. Norwegian direkte fra BGO, OSL, CPH, ARN, HEL Finnair 2x fra HEL Easyjet fra BER Condor fra DUS
Tror det billigste blir å kjøre seg ned til Athen og fly der i fra. Mange flights til bra pris Fra spøk til alvor: ville satsa på Bergen eller København. Men er nok ganske skrapa for billetter vil jeg tro
Ja, har fulgt med siste dager, og det virker som neste dag kanselleres i store porsjoner av gangen dagen før. Ikke nødvendigvis så mye som 24t før, men mer typisk at du kan se alle kanselleringer dagen etter på feks avinor.no kvelden i forveien.
Om et par dager vil du antagelig se alle planlagte ankomster på flightstats.com Ser at alle landingene frem til 9. juli allerede ligger der.
Gå på flightradar, velg aktuell flyplass og trykk på arrivals, trykk deg deretter frem til aktuell dato. Flightradar viser kun noen få dager frem i tid, men gir jo uansett en ide om hvilke flygninger som er mulig.
Jeg har en lignende problemstilling. Er på radisson på Osl nå, skal fly Lufthansa til Frankfurt i morgen tidlig og videre derfra. Etter hva jeg forstår er det flyet som skulle kommet fra FRA nå i kveld, men som nå er kansellert. Er det da trolig at vår flight i morgen blir kansellert?
Kveldsflyet i dag ser ut til å gå tomt til Oslo som LH9902 med D-AINH. Flightnummeret er tidligere brukt til charter. Enn så lenge ser det lovende ut for flyet ditt. Sjekk om det er i lufta om et par timer.