Hvordan fungerer SAS for Business?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Gullars, 20. okt 2019.

1. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    For lenge siden la jeg inn en firmakode i SAS-profilen min, men har egentlig ikke merket effekten av dette før inntil nylig, da det dukket opp i profilen min at jeg var med i noe som kalles SAS for Business.

Jeg fant da følgende om konseptet:
    C0CCB3FC-F2E4-45EA-86DB-FDB452B9B755.jpeg

Hva menes med helt fleksible billetter i siste avsnitt? Blir det som med Flex-billettene til DY, at man kan endre uten tillegg i pris?

Forsøkte jo naturligvis å se om jeg kunne finne disse billettene, men får ikke opp noe alternativ for SAS for Business når jeg legger inn bestilling:
    CE1FBFC4-706F-496A-AF3B-0EEA57A1FFD2.jpeg

Det virker som om det er en feil hos vår bedrift som jeg må undersøke nærmere:
    0088C11B-F020-41AF-BA74-214BE62668E4.jpeg
    Noen som har efaringer med SAS for Business? Er det kun et rabattprogram, eller får man andre fordeler mht. fleksibilitet også, slik det antydes ovenfor?

2. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    845
    Bonuspoeng:
    113
  3. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    411
    Bonuspoeng:
    83
    Jeg sluttet å bruke bedriftskoden da de sluttet med sas credits. For små virksomheter gir det ikke mening. Du ender vel egentlig bare opp med høyere pris siden sas legger på kredittkortgebyr for bedrifter.

ILS2 liker dette
  4. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Man kan mene mye om den gammeldagse teknologien bak SAS Credits, men det var som en gammel traktor; humper og går - år etter år. SAS For Business innså jeg tidlig var et meningsløst konsept for mindre bedrifter. Om man ønsker cashback, er Viatrumf / Expedia veien å gå. Billetteres som 117-dokument også, så får full pott hos de kredittkortselskapene som gir tilleggsbonus for SAS-reiser.

Ser nå at firmakoden igjen har dukket opp i SAS-profilen med lovnader om et forenklet system, men enn så lenge bonusen er dårlig, takker jeg heller ja til 0,5-0,6% hos Viatrumf / Expedia.

5. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    845
    Bonuspoeng:
    113
    Sier du at man får 30/100 poeng når man betale hos Viatrum / Expedia med Amex?

Del denne siden