Hvordan skal man tolke muligheten for ledig side sete her?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 11. juli 2019.

  1. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Av ren nysgjerrighet trippel sjekket jeg en forekommende Long haul reise jeg har med SAS Plus i slutten av August. Må ut å testkjøre rad 20 før HKG treffet i November :)
    Jeg har allerede plassert meg på 20B som bilde under viser, her kan jeg kjøre stollleken på rad 20 unntatt G sete da!

    Forandring kan gjøres på rad 20.png

    Når jeg så går inn på SAS for å lage en dummy booking på samme avgang i dag. får jeg ikke lov til å velge sete 20A + D,F og H

    Bilde bestilling ny reise.png

    Expertflyer har satt en X på 20A,D,F,H

    Expertflyer.png
    Så dere eksperter er denne sperren på nybestilling og EF pga at de skal holde av plassen til pax som trenger bassinet eller at jeg på 20B og han/hun på 20G har Gull/Diamant med softblock?
    Eller er det noen som ikke har plassert seg ved bestilling, som blir flyttet hit og ditt ettersom folk plasserer seg!

    Under finner dere samlebilde av de samme setekartene side by side.

    Bilde 3 stk.png
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ut til at du får velge bassinet setene som EBG, men at man ikke får det om man booker nå?
     
  3. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Er du innlogget når du gjør en dummy-booking?
     
  4. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Nei. Testet innlogget nå og da kan jeg velge ADEF og H. Rart at de alternativene ikke kommer opp når man ikke er pålogget!
     
    jgroneng liker dette
  5. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Virker litt sånn. Innlogget som EBG kunne jeg velge fritt utenom G på samme avgang.
     
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Man får ikke valgt de setene uten status, og uten å logge inn ser ikke sas at du har status..
     
  7. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Rad 20 er blokkert for "dødlige" frem til et par dager før avgang. Status og evt noen med bassinet kan få de før det.
    Men rad 20 pleier å fylle seg opp, så du skal nok ikke ha så store forhåpninger ;)
     
  8. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,666
    Likes mottatt:
    6,656
    Bonuspoeng:
    183
    Rad 20 har jo to store ulemper: Kink i nakken pga IFE-skjerm i armlenet og fri sikt inn til champagnedrikkende businesspassasjerer før avgang. Usikker på om den ekstra beinplassen er verdt det, og jeg er 1.96m høy ;)
     
    Storbaba and SAJblue like this.
  9. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for oppklarende svar! Er ikke helt folkesky så om det dukker opp noen ved siden av går det fint.

    Bruker sjelden IFE til noe annet en flykartet så det går fint. Setter mer pris på god plass til beina.
     

Del denne siden