Ekstrem turbulens ombord på fly

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 17. des 2014.

  1. [​IMG]
    American Airlines fra Seoul til Dallas, etter et ublidt møte med turbulens på cruisehøyde.

    "The photos come from Dallas attorney Marc Stanley, who was on the flight.

    “We were diverted to NRT [Tokyo's Narita International Airport] after 45+ minutes of insane turbulence,” he messaged Todd Gillman in our Washington, D.C., office."

    Marc Stanley har også en video publisert på CNN: http://edition.cnn.com/2014/12/16/travel/feat-american-airlines-turbulence/

    Keep that seatbelt fastened at all times, folkens!!

    45min + of insane turbulence, da hadde nok jeg vært ferdig med å fly for en stund ... :D Det er ok å ha litt insane turbulens på approach i nord om vinteren... men over så lang tid. Nope. Just nope.
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Tror jeg aldri har sett AA Biz slik faktisk, ser veldig ut som First... ;)
     
  3. Er det first? Jøss. Ikke helt emirates-schvung over den. Jaja. Mods får rette det, er jo enda bedre VG-klikkbait-schvung over en slik overskrift... ;)
     
  4. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Turbulens? Eller bonusfeber-tur... Same same...
     
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Pleier å se ut slik når Tommy og Seth er ferdig med drinkeservicen .. ;)

    Hoi .. livat tur .. når man ser slikt er man takknemlig for velkonstruerte fly ......
     
  6. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Ser ut som dette er også fra samme fly
     
  7. Jesus christ, ikke bra for sjela og nervene å se noe sånn. *klikke av etter 5 sekunder* Du HØRER turbulensen, det er det verste... o_Oo_Oo_Oo_O

    Som MOW sier, takk og lov for at fly er konstruert som de er - men det skulle være interessant å få fra offisielt hold at flyet er helt uskadet? Tror dere det kommer ut?
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    En kompis av meg skulle non-revve fra NRT i går, til DFW men på grunn av denne diverteringen så ble jo NRT-DFW fyllt opp. Tror han endte opp med å fly NRT-ORD.

    Ser uansett ikke helt greit ut. Noe av det verste med sånn turbulens må jo være at man blir kvalm :eek:
     
  9. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg leste om denne saken i går og tenkte på deg ;)

    Hadde over en times turbulens fra Bardufoss til Oslo en gang. Mange spydde, og jeg ble rimelig kvalm selv. Etter en aborted landing tok en passasjer frem mobilen og ringte (trolig et familiemedlem) og takket for seg.

    Faren min var for øvrig med på denne flyvningen hvor ei flyvertinne slo hull i takpanelet med hodet.
     

Del denne siden