Sønnen og jeg skal fly OSL-CPH-LAX 9/4 med avgang kl. 06. Vurderer å sove på Comfort Runway (har poeng) og ta første S33x bussen som er på OSL 04:22. Er det tidlig nok ift. innsjekk til USA? Eneste andre alternativet jeg ser er å bo på Radisson men det koster jo litt ..
Det burde holde i massevis. Hadde LH til US&A for en mnd siden, var på flyplassen 1 time før avgang. Vet ikke med SK, men hos LH fikk jeg lagt inn alt av dokumenter for flighten online så hadde BP før jeg kom til flyplassen. God tur
Vi hadde samme rute med avgang klokken 6 Osl-Arl-Mia før jul og bodde ved samme hotell og tok den første bussen og det funket Dog Osl-Miami direkte med avgang 9.40 2 mnd senere er å foretrekke
I begynnelsen av desember sjekket jeg inn kvelden før for OSL-FRA-IAH-LIR, da var det ganske behagelig å komme til OSL en knapp time før avgang.
Veldig smart å sjekke inn dagen i forveien om det går. Siden dere flyr via CPH burde det være en grei sak da det er SAS i start. Har gjort dette selv før, sjekk inn og bagdrop dagen før. Tilbake med bare håndbagasje dagen etter, swoop rett til gate. Trenger ikke være på flyplassen før boarding åpner om du har FastTrack i tillegg
Var nok det samme jeg gjorde som gikk gjennom for en mer behagelig reise. Tror faktisk det var 7.10 avgangen vi dro med fra Osl til Arl. Så posten min over stemmer ikke.
Det er det jeg skal om 2 uker. Flyr til CPH fredag kveld, overnatter på Comfort Hotel (10000 poeng), hvor jeg antageligvis kan nyte en bedre frokost enn i loungen lørdag morgen. Så tusler jeg bort og sjekker inn til LAX, med avreise 09.15.
Har samme utfordring med OSL-ARN-MIA i påsken. Ønsker å dra over til ARN kvelden i forveien, men ingen ledige bonusbilletter. Vurderer å kjøpe separat billett OSL-ARN. Er det mulig å be kundeservice om å fjerne første leg slik at bonusreisen starter i ARN isteden? Dette er forøvrig en enveisbillett om det betyr noe. (Det er mulig dette er ubegrunnet frykt, men jeg er redd for at agenten hos sas bare kansellerer hele reisen og satser på at business-billettene på ARN-MIA dukker opp igjen for å bookes på nytt, men det stoler jeg ikke på at de gjør)
Burde funke fint. Har ikke testet utenfor Europa, men til både CPH og LPA har det i alle fall fungert fjell