Jakten på Seattle - rute/businessalternativer

Tråd i 'Bonushjelp' startet av jmm80, 17. des 2018.

Tags:
  1. jmm80

    jmm80 Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei!

    Har endt opp litt i villrede i jakten på en reise for to til Seattle med ut-/hjemreise 2-8 mars (fra oslo). Ser ikke andre aktuelle reiseveier enn vis EWR med SAS på United, og der er tilgangen på bonusreiser begrenset. Er det noen som vet om alternative ruter som kan være aktuelle og gjerne med håp om å finne et business saver/CT alternativ?

    På forhånd takk for alle forslag :)
     
  2. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Det finnes vel mange varianter. Feks Lufthansa via Franfurt og SAS/United via Chicago eller San Fransisco i tillegg til ruter med United fra Europa (feks via London og Chicago)

    Det er vel bare å søke i vei på sas.no eller på united.com (awards)

    Air Canada har ofte ganske god tilgjengelighet - da kan du feks sjekke fly til Vancouver og ta bakketransport over grensen.
     
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Uten at jeg har gjort noen søk så tipper jeg at Icelandair tar deg billigst til Seattle på en behagelig måte. Hvor har du søkt etter reward-billetter? Bruk united.com (awards) sin hjemmeside hvis du har vært på sas.no. Ellers anbefaler jeg google flights
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
  5. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er vel Icelandair SAGA klassen som de kaller business mere likt Premium Economy? De har vel 2-2 i en 757? BA pleier også ha gode priser fra OSL så vært å sjekke dem også.
     
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,205
    Bonuspoeng:
    293
    I 2016 fekk eg bestilt OSL–CPH–SFO–SEA per telefon. Det var ein billett kjøpt for pengar, SAS til/frå SEA, United mellom SFO og SEA. Eg veit ikkje om dei greier å hoste opp den ruta per telefon no i 2018?
     

Del denne siden