Ser nå på Norwegians nettside at de kjører priser helt ned den nette sum av 1179 kroner pr. vei fra OSL til SVG og TRD. De har visst også begynt med et nytt konsept: Flex er 100 kroner billigere enn Low Fare. Her må det vel være et IT-spøkelse som har infiltrert nettsiden. Men enn så lenge, er det bare å konstatere at lavprisgalskapen har nådd nye høyder. Nesten 5 laken for en tur for meg og fruen for en tur til svigermor. Jippi!
Det skjedde noe i går ettermiddag, da gikk alle prisene opp til et skyhøyt standardnivå, samme pris på omtrent alle avganger. Samtidig meldte de om tekniske problemer på fronten sin. Nå er den tekniske meldinga borte, men prisene holder seg der. Vi får se hva de finner ut av etter hvert.
Enveis OSL - TRD til 1179, du mener det er billig? Tuller du? Hvis det er flex pris bør det komme tydeligere fram i innlegget.
Hvis en leser noen svar på Twitter så står det at det jobbes med "saken". I mellomtiden har nå SAS "salg" på en del innenriks i Norge, så det er jo bare å booke hos de
Så du ikke symbolet Det skal liksom bety ironi. Men hvis du vil ha det i klartekst: det var grisedyrt! Kommer IKKE til å bestille til de prisene. For å si det enda tydeligere: jeg har faktisk ALDRI sett priser som disse innenriks fra OSL til nevnte destinasjoner.
Norwegian har store problemer med billettsystemet sitt, og lowfare billettene blir solgt i dyreste prisklasse inntil videre.
Virker som om dette var et større problem enn først antatt. Prisene er fortsatt "jalla", og basert på svar på twitter virker det ikke som om de vet når ting løser seg.
Jeg er vel blitt for vant til å slå til på salg . Det er ikke ofte jeg har betalt nærmere 2k t/r Bergen de siste årene.