DEL 3 FORTSETTES FRA: http://insideflyer.no/forums/threads/jamaica-med-kiss-del-1-3.4405/ River Tubing Dunn's River Falls Big Rock Show Blood, Bacon and Bingo med Steel Panther Trommisen i Steel Panther Stix Zadinia Michael Starr´s of Steel Panther Pizza making med vokalisten i KISS Paul Stanley
DEL 5 Lita Ford igjen! Ungene i basketballkamp med vokalisten i Steel Panther! Q&A med KISS De får ikke gå i fred noen steder... Sushitime!! Så ble middagen avbrutt av trommisen i KISS som kom med gaver... Oh yeah... Steel Panther leverte varene igjen!! Asian Hooker! 17 girls in a row! Sjekk hun nr. 4 fra venstre! ;P Nattmat må vi ha...
DEL 6 Da er kruiset over, KISS forlater skipet... Loungen i terminal 5 MIA så jo ikke ut! Valgte derfor heller Pizzahut, datter klager ikke da! Vigin "Feel Good Kit" British Airways Galleries Lounge LHR BA LHR > OSL Dette var dett! Da er bare å spare penger til KISS Kruise 6!
Ser ut som en veldig morsom og alternativ tur! Og kruiset ser heller ikke feil ut! Jeg har en kamerat som er mildt sagt rimelig stor fan av Kiss og jeg tror jeg må tipse han om dette! Takk for reisebrev!
Ja, det begynner å bli litt slitsomt med all den reisinga... skal reise igjen i morra, men ikke i nærheten så eksotisk nok til å skrive noe reisebrev om... skal jobbe i romjula.