Har funnet på både utreise og retur, men ikke begge samtidig.. Søker i feb 18. Bare innfall egentlig, for å se hva det koster å fly i vinterferien for gutta. Men kan jo ikke booke denne billetten til 1600kr på nett, må gjøres på telefon og det er nok ganske sikkert at det ikke fungerer.... Kommer heller ikke konsekvent. Kommet to ganger når jeg klikker frem og tilbake mellom datoer, men ikke på samme flight.
Hvordan får du opp noe annet en Go? Når jeg titter på ungdomsbilletter får jeg kun opp i klassen SAS Youth Go.
Godt poeng. Når jeg søker opp første dato er det bare Go, så trykker jeg frem eller tilbake og vips.. der er det alle klasser.
Selvsagt er det en bug, er det seriøst noen som tror de selger full fare business til ungdommer for under 2k?
Kanskje man kan gjøre omvendt triks av det man gjorde i ungdommen, når man brukte spissen på en passer til å skrape bort litt av tallene på bankkortet for å få det til å se ut som man var noen år eldre. Finne en liten sprittusj og endre 1-tallet til et 7-tall, så har man plutselig kjøpt seg noen år.
Det er jeg selvfølgelig klar over, men det er nok fortsatt en feil... Jeg har ikke samme budsjett som Erna for å fly privatjet, kommer de med 90% rabatt til meg snart?
Selvfølgelig kan h*n det, men da for full pris. Ungdomsbillett er til for at ungdom, som gjerne har dårligere råd, fortsatt skal ha mulighet til å fly. Dersom vedkommende har såpass med penger til overs at h*n ønsker å fly en dyrere klasse enn minimum, burde heller ikke vedkommende få rabatt som er tiltenkt de som ikke har råd til vanlig billettpris.