Jetblue - erfaringer?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av KristianR, 05. okt 2015.

  1. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Hei alle sammen, og gratulerer med "nytt" forum!

    Jeg skal fly med JetBlue i mars, og lurer på om det er noen her inne som har erfaring med selskapet? Selv skal jeg reise fra FLL til CUN, og det er E190 som er satt opp både outbound og inbound. Har hørt mye positivt om selskapet fra ulike nettsider, men hadde vært interessant å høre deres erfaringer og/eller meninger :)

    Mvh
    KristianR
     
  2. enva

    enva Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Ryktes at de skal ha blandt den beste pitchen av fleste flyselskaper som opererer i dag.
    Har bestilt en flight med de fra EWR til PBI i slutten av november, dog med A320, som kun har 150(!!) seter ombord. Høres meget sjenerøst ut, så tror neppe det er som å fly Ryanair, Norwegian eller SAS for den saks skyld.

    Ta for øvrig en titt på seatguru, der får du fin oversikt over hvordan configen deres er.

    Selv har jeg forhåndsreservert "Even more space", selv om dette sikkert strengt tatt ikke er nødvendig. Har hørt at disse setene kun er "nødvendig" for folk over 190/195 med lange ben.
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har brukt en del JetBlue både domestic i US og fra FLL-CUN (Mexico). Supert selskap, OK pitch, nye fly og hyggelige trolley-dolleys
     
  4. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Bare gode opplevelser med JetBlue innenriks i USA. Som nevnt over er benplassen i en klasse for seg.
     
  5. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for svar!

    Ifølge Seatguru har Jetblue's E190 en pitch på 32". Ser forøvrig ut som flyet har 100 seter totalt :)
     

Del denne siden