Det nærmer seg jul og hvorfor ikke sende et kort til Nordpolen fra Usa sitt minste postkontor? Dette fant vi på ruten fra øst til vest av Florida langs ruten tamiami trail, samt en utrolig flott boardwalk gjennom big cypress national reserve. Underveis dukket det også opp flere alligatorer. Tusen takk for gode tips av @Emma, uten deg ville vi kjørt den kjedelige motorveien. Eksakt slikt som gjør dette forumet unikt Ha en strålende dag alle IF-ere
God morgen fra Billund her vi venter på at SK1900 skal ta oss hjem. It seemed as a good idea at the time er den beste beskrivelsen av dette (altså å fly hjem tidlig på morgenen) og vi fikk vel som fortjent da vi hadde sjekket inn på Zleep hotel på Billund da vi oppdaget at det gikk en DY flight om en time. Denne kunne vi altså fint rukket om vi bare hadde lett etter andre flighter enn hos bolaget . Jaja, hjemme akkurat til frokost, med noe flere eb poeng i bingen Ha en strålende en!
God torsdag morgen! Kaffe nytes på vindusbenken, men det er litt mørkt for å ha utsikt. Men, fortvil ikke! For om en uke snur sola (nei, den gjør vel ikke egentlig det?), og det er jo noe å se frem til. I går hadde vi første besøk i "ny" spisestue, og sofa ble levert på døren. Er fortsatt i rute for julefeiring. Ha en fin torsdag, i dag er det en uke til kvelden før kvelden!
God morgen fra hovedstaden. Fikk som forventet ingen spor av covid på testen jeg tok på tirsdag, så nå har jeg faktisk trua på at det blir tur til Thailand i morgen. Tidlig formiddagfly til Frankfurt med Air Baltic (tror aldri jeg har flydd de før) og så velkjente Thai Airways i business direkte til Phuket. Kun booket to netter på Phuket og vi har hjemreise fra Bangkok så må finne ut hva vi gjør alle de andre dagene. Fordelen med å reise nå i pandemien er at det ikke er nødvendig å planlegge altfor mye for å være sikker på å finne ledige hotell selv i jula.
Goooooood Covid fri morgen. T-4 C=4 (ja vi hater alle som er bevist uvaksinerte (ikke de av medisinske grunner) Nada annet på agendaen, enn papir flytting, IF og tvangsarbeide på ettermiddagene fram til avreise... @Maggie er det skjenkestopp i USA også? Var ikke klar over at Støre kunne påvirke Biden i den grad. Må nesten ta en promille test på deg ved nesten Sumo treff Ha en super long weekend alle samme
God morgen fra OSL. Siste jobbtur for i år og gleder meg veldig til (jule)ferie fra i morgen! Ekstremt lite folk her og på flyet til SVG - noe jeg synes er helt perfekt! Koronatesten i går var negativ (puh!). Resultatet og "Fit to fly" attesten kom etter ca 3 timer. Thailand: here we come - tomorrow! Ønsker alle sammen en riktig god torsdag! Synes forresten dette var et passende bilde akkurat nå.
God morgen, snart jul og man skulle tro det roet seg litt, men det er møtebonanza fremover. Det ses frem til høytid og fokus på andre ting enn arbeid for en liten periode.
God morgen fra hjemmekontoret! Merker i kroppen at jeg i hovedsak bruker hjernen til å jobbe med, i går måtte jeg bruke muskler i tillegg... Løfte tunge ting over hodet er ikke noe for meg, men det måtte nå gjøres. Hadde som plan å bestille en haug med helgeturer på 50% bonus, men rakk det ikke. Så får håpe at det kommer en ny 50% luke i kalenderen. Ha en flott dag!
Jeg har fått så mange gode tips her på IF så det er veldig hyggelig å kunne bidra med noen selv Det ser ut som dere har en flott tur - må innrømme at det rykker voldsomt i reisefoten når jeg ser bildene Ha en fortsatt fabelaktig ferie!
God morgen fra Oslo og hjemmekontor. Her er det pent vær, kaffe på kannen og litt forsiktig optimisme mtp. Omikron. Men alle frivillig uvaksinerte kan spise en svær jævla bolle. For det er de som stort sett tar plass på sykehus Ellers T-89. Sør-Afrika har foreløpig ikke stengt ned så mye og virker som de har god kontroll på smitten enn så lenge Ha en strålende dag, enten i luften eller i bakken
Helst en stor bolle full av rottegift, bedre de tar kvelden hjemme, før de bruker en intensiv plass, som kunne vært iberegnet et medmenneske med et massivt hjerteinfarkt, hjerneinfarkt/blødninger, traume etter ulykke(bil/båtulykker), komplikasjoner etter kirurgiske inngrep, med mer... Alle de pasienten blir ned triagert grunnet de Covid smittete og tar den plassen som kunne spart et annet menneske liv. Tror dere ikke de intensiv overlegene må velge mellom casene de får ørten telefoner om? De må ta vanskelige valg som kan koste livet til en ikke Covid syk pasient. De er riktignok dyktige med logistikk og omplassering til andre lokale sykehus. Men hvor lenge vil dette overleve? Krysser fingrene for at jeg ikke trenger en intensiv plass for meg og mine+Alle på IF !
God dag frå bartebyen! Striregn og grått. Æ vil ut og fly! Men omnibussane står i vegen... Forhåpentlegvis blir verda ein betre plass etter kvart Måtte alle få ein fin-fin torsdag!
God dag fra Porsgrunn. Eller dårlig.. feiga ut og avbestilte biz t/r til Miami som skulle vært om en måned. Farris bad i overimorra utgår også.. Bra ting er at vi ble invitert på mat og skjenk til lørdagen av våre venner som heller ikke kan på Farris. Fikk da også fylt opp poengbingen hos SAS igjen. Tok også et "raus" på polet med AmEx, for å sikre CT for 2021,og fylle vinkjelleren. Så du må baaare stenge ned polet Jonas
God torsdag fra Oslo, registrer at det åpnes for innreise til landet ved hjelp av flaggermus: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8Q7Qnx/innreiseskjema-hadde-flaggermus-som-transportalternativ Noen som kjenner til hvor en bestiller dette og om en kan bruke CT
Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii se her du @haifinn ser du har endel bobler som har gått ut på dato(betydning av ordet Vintage) , skal vi være behjelpelig med å rydde plass for nye bobler hos deg PS. ikke lurt å sikle på jobb, men godt vi har på munnbind
Ja det er forjævlig. Og de aller fleste er folk som ikke vil vaksineres. Håper de må betale på et eller annet vis. Om ikke annet så en fryktelig dose med dårlig karma