Julemandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 21. des 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra bryggekontoret. Ikke merkbart stillere - selv om det er rett før jul og mange visst nok har tatt ferie. Her jobbes det både i dag og i morgen - før de siste innkjøp gjøres på onsdag. Ha en bra start på uken.
     
    Flemming Poulsen liker dette
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Ensjø.. Ferie! Hva i all verden gjør jeg oppe så tidlig? :confused::D
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Juleferie....deilig start på dagen med julemorgen på tv med kidsa og rykende fersk kaffe. Liten innspurt på handlinga utpå dagen/kvelden.

    Ha en magisk mandag :):)
     
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Oslo! Litt tung mandag å stå opp på, men klarte jammen meg å komme inn kontordøren bare et par minutter over 8. Virker rolig i gangene her nå, er nok mange som har tatt seg fri de neste dagene. Jeg er ikke fullt så heldig, så her er det fulle dager frem til og med lille julaften.
     
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag... Endnu en dag med fuld fart på. Kan mærke juleferien nærmer sig, men to-do-listen synes ikke rigtigt at blive mindre.

    En del julegaver skal også indkøbes i dag og forberedelser til juleaften, hvor jeg står for kalkunen og flæskestegen på Weberen.

    Håber også lige at få tid til at komme forbi frisøren på et tidspunkt - inden junior skal til baskettræning og der venter telefonmøder i løbet af aftenen.

    Happy days, men heldigvis snart nogle feriedage forude :)

    God dag til alle...
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra hjemmekontoret.
    Her er det også egentlig juleferie, men tusen ting der skal gjøres. Dagen startet med tannlege for junior. Det skulle så være kl 9, og vekkerklokken ble satt på 8. Men noen må ha slått den av i løpet av natten, for jeg våknet med et brak kl 0845. Klarte å være hos tannlegen kl 0902. Så ikke så verst. Null hull på han forøvrig.

    Nå får heller turen gå nedom kontoret for å ordne et par saker, før jeg må ut i julepresanggalloppen igjen i ettermiddag. Typisk at man ikke får de tingene man hadde tenkt å kjøpe. Så det er sannelig ikke rart at jeg drikker.

    Ha en fjong juleuke, og husk portvinen....
     
    Flemming Poulsen liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Lillestrøm. Kun timer til Japan eventyret begynner. Gleder meg som en unge! :)
     
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Sørlandets hovedstad! Regnbyger, litt vind og +9.
    Jula i år virker ikke veldig 'julete', like greit når man ikke feirer jul ;)
    Og så må man få lest om verdens dyreste flyreiser siden @Flemming er intervjuet. Og sjekka kontoen ... Og tilbake til virkeligheten ... handle mer kattemat.

    Ha en fin dag, enten du er vannrett eller loddrett :)
     
    Flemming Poulsen liker dette
  9. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Feber og vondt i halsen, jipppiii

    Bra jeg fikk det nå, som jeg ikke har reiser o_O

    Får vel prøve å kreke meg hjem til gamlingene for pleie og omsorg..:D
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden