Glad morgen fra bryggekontoret. Ikke merkbart stillere - selv om det er rett før jul og mange visst nok har tatt ferie. Her jobbes det både i dag og i morgen - før de siste innkjøp gjøres på onsdag. Ha en bra start på uken.
God morgen fra Trondheim Juleferie....deilig start på dagen med julemorgen på tv med kidsa og rykende fersk kaffe. Liten innspurt på handlinga utpå dagen/kvelden. Ha en magisk mandag
God mandag fra Oslo! Litt tung mandag å stå opp på, men klarte jammen meg å komme inn kontordøren bare et par minutter over 8. Virker rolig i gangene her nå, er nok mange som har tatt seg fri de neste dagene. Jeg er ikke fullt så heldig, så her er det fulle dager frem til og med lille julaften.
God mandag... Endnu en dag med fuld fart på. Kan mærke juleferien nærmer sig, men to-do-listen synes ikke rigtigt at blive mindre. En del julegaver skal også indkøbes i dag og forberedelser til juleaften, hvor jeg står for kalkunen og flæskestegen på Weberen. Håber også lige at få tid til at komme forbi frisøren på et tidspunkt - inden junior skal til baskettræning og der venter telefonmøder i løbet af aftenen. Happy days, men heldigvis snart nogle feriedage forude God dag til alle...
God formiddag fra hjemmekontoret. Her er det også egentlig juleferie, men tusen ting der skal gjøres. Dagen startet med tannlege for junior. Det skulle så være kl 9, og vekkerklokken ble satt på 8. Men noen må ha slått den av i løpet av natten, for jeg våknet med et brak kl 0845. Klarte å være hos tannlegen kl 0902. Så ikke så verst. Null hull på han forøvrig. Nå får heller turen gå nedom kontoret for å ordne et par saker, før jeg må ut i julepresanggalloppen igjen i ettermiddag. Typisk at man ikke får de tingene man hadde tenkt å kjøpe. Så det er sannelig ikke rart at jeg drikker. Ha en fjong juleuke, og husk portvinen....
God formiddag fra Sørlandets hovedstad! Regnbyger, litt vind og +9. Jula i år virker ikke veldig 'julete', like greit når man ikke feirer jul Og så må man få lest om verdens dyreste flyreiser siden @Flemming er intervjuet. Og sjekka kontoen ... Og tilbake til virkeligheten ... handle mer kattemat. Ha en fin dag, enten du er vannrett eller loddrett
Feber og vondt i halsen, jipppiii Bra jeg fikk det nå, som jeg ikke har reiser Får vel prøve å kreke meg hjem til gamlingene for pleie og omsorg..