Julikalenderen til Magasinet Reiselyst

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cox, 06. juli 2016.

  1. Cox

    Cox Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    13
    Magasinet Reiselyst har i disse dager en Julikalender. Nei, ikke julekalender. men julikalender. De feirer sitt 10-års jubileum med en kalender med fine reisepremier hver dag i juli måned. Alt du trenger å gjøre er å svare på et spørsmål (ikke vanskelig), legg igjen navn og mailadresse, så er du med. Dette er vel noe for de mange reiseglade her på forumet?

    I dag er premien to billetter med Qatar Airways til Østen.

    Link: Julikalenderen *


    * NB! Ved å klikke på linken kan du delta i konkurransen, og jeg får en ekstra vinnersjanse på sluttpremien siste dag i juli.
    Takk for bidraget!


    [​IMG]
     
    Last edited: 06. juli 2016
    corvette8 and Travellingalf like this.
  2. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    I don't care. Deler bare min egen link videre på fæisbukk.
     
  3. Cox

    Cox Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    13
    Stemmer det, Ida, men det gjelder kun slutt-premien. Som Magasinet Reiselyst skriver:

    "Husk også å dele med venner. Det LØNNER seg faktisk å dele kalenderen, du får nemlig ekstra vinnersjanser for hver venn som deltar via din lenke. Den som har delt mest, vinner den store premien siste dag i juli."

    Dagspremiene kan man dessverre ikke "dele" seg til.
    Får jeg være med deg, Ida, hvis du vinner dagens premie på to billetter med Qatar Airways til Østen? Siden jeg brakte dette til forumet? ;)
     
    corvette8 and Travellingalf like this.
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Helt enig med @Ida her. Om du bruker en personlig referral, så skriv en setning om det.. Alt annet blir bare dumt!
     
  5. Cox

    Cox Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    13
    Joda, Jørgen, men er det ikke nettopp det jeg har gjort i mitt innlegg kl 18:11 over etter at Ida påpekte mangelen?

    Det jeg synes er ”dumt,” Jørgen, er at mitt beskjedne forsøk på å bidra med litt krydder i hverdagen blir kun møtt med irettesettelser. Hadde det ikke vært bedre om dere veteraner med hundrer, og til og med tusener, av innlegg hjalp slike grønnskollinger som meg i å finne ”formen”? Det er faktisk ikke lenger siden enn sist fredag jeg skrev i et innlegg:

    ”Mange fine guider her på InsideFlyer. Finnes det også en bruker-guide for forumet?”


    Spørsmålet står p.t. ubesvart.

    Det blir ikke videre inspirerende hvis man gradvis skal finne riktig ”form” ved å få en smekk hver gang man er litt utafor.

    Jeg har beskjedent kjennskap til InsideFlyer, og det er noen år siden jeg deltok aktivt i et forum. Den gang var det ett norsk og to amerikanske forum. Der ville ovennevnte link vært innafor, men kanskje det var en annen kutyme der?

    ”No harm, no foul” var nok utgangspunktet for dem, og det skapte i hvert fall rike og varierte forum.

    I dette tilfellet kom jeg over et artig påfunn, deltok, og hvis man prøver seg får man opp en pop-up med oppfordring til å dele med en link klar til kopiering. Kopierte, logget meg på her, åpnet min første tråd, og kopierte inn link med litt tekst. Nå kan andre også ha det moro, tenkte jeg. Intensjonene var de beste.

    Hvis målet var slutt-premien hadde vel debattforumet på Hegnar.no vært veien å gå?

    Akk ja...
     
    corvette8, Sjark, Darkcho and 6 others like this.
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Point taken.. :)
     
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Moderator - stopp denne tråden !
     
  8. Cox

    Cox Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    13
    Hvorfor det, peterfox? Jeg ser ikke hva som er galt med dette. Har til og med redigert inn anførselen Ida og Jørgen etterlyste.
     
    corvette8 liker dette
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Er vel ikke noen katastrofe her enda?
    Her gjelder Kardemommeloven så langt som mulig:

    Man skal ikke plage andre man skal være grei og snill,
    og forøvrig kan man gjøre som man vil.....

    Politimester Bastianflyer.....
     
    Cox, Blaa, corvette8 and 3 others like this.

Del denne siden