Kø/tidsbruk ved flybytte

Tråd i 'Reisemål' startet av vsh, 08. juli 2021.

  1. vsh

    vsh Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Heisann,

    Jeg vurderer å ta meg en ferietur utenlands neste uke, men siden ingen direkteruter fra min lokale flyplass har startet opp igjen så må jeg bytte fly på Gardermoen.

    Er det noen andre som har flydd via Gardermoen og kan fortelle hvordan det gikk?
    Sjekkes alt av papirer ved på første flyplass, eller må jeg innom noe på Gardermoen i tillegg?

    Takk for svar,
     
  2. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Lurer litt på denne selv. Har flydd mye innenlands i det siste, men ikke utenlands. Jeg skal fly fra OSL i morgen tidlig til Spania, er det like kaos som det står i media? Like lange køer i Gold/Diamond innsjekk kø? Gold lounge fortsatt stengt?
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
  4. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Bra! Har vært alt for lite inne på forumet her i det siste så ikke helt oppdatert. Blir nok mer nå som reiseaktiviteten utenlands tar seg opp:D
     
    Travellingalf liker dette
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, er ikke like lang kø. Men du må nok likefullt forbereder seg på 1 time fra parkering til passering av sikkerhetskontrollen.
    I alle fall det som var tilfellet sist lørdag. Riktignok da Lufthansa innsjekk. Skal ikke e bort fra at de i den andre køen stod der i flere timer..
     
    Supersergei liker dette

Del denne siden