Kan jeg bestille billett i andres navn med mine eurobonus-poeng?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Neguah, 26. mars 2019.

  1. Neguah

    Neguah Aktivt Medlem

    Innlegg:
    271
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    43
    Som følge av dårlig tilgjengelighet på bonusbilletter måtte jeg velge "poeng+penger". Her kan jeg derimot ikke endre navn. Her står bare eier av kontoen sitt navn, uten mulighet for endring. Hvorfor kan jeg ikke endre navn her?
     
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Du skal få opp et lite felt du kan krysse av at medlemmet reiser ikke selv, men ser nå ved en dummybooking at det ikke er der..
    Du får ringe inn tror jeg...
     
    Neguah, RoadKing and Wiolenze like this.
  3. Neguah

    Neguah Aktivt Medlem

    Innlegg:
    271
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg fikk det til. Måtte "endre, eller starte nytt søk" for å huke vekk "medlemmet reiser". Eller, jeg fikk det ikke til. Sas hjalp meg :)
     
    Ombo, Xflipper and Tore like this.
  4. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det går fint, gjorde det før en kompis jeg reiste til Thailand i fjor, han havnet i ei knipe der det var umulig å dra OSL - KRS billig, han landet på ett litt dårlig tidspunkt, så i stedet for å punge ut 1800 Kroner for en billett, så brukte jeg 6000 poeng på å få han hjem til en levelig pris.

    Han fikk også MC premium behandling SAS Plus og lounge i litt over en time, så han var veldig fornøyd. Nå har han fått ett kort han samler litt poeng på, nok til å sikre seg mot slike kniper men ikke i nærheten av det nivået som vi gjør her inne :)

    Så ja det går helt fint an, de får også SAS Plus for Go av oss :D
     
  5. Woodswing

    Woodswing Aktivt Medlem

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,381
    Bonuspoeng:
    93
    LOLS

    Jeg trodde jeg var flink som dro inn 6-700k i fjor. Men så fikk jeg se noen screenshots av ekspertenes fangst. Det er langt opp gitt.
     
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,239
    Likes mottatt:
    22,454
    Bonuspoeng:
    183
    Eg vil no seie at du er flink som klarar 6-700k. Eg klarar kanskje halvparten i min fyrst 12-månadsperiode som eurobonusjeger.
     
  7. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, gjorde det, screenshot var lenge etter den posten, har endret strategi litt :)

    110.000 Alaska Milage Points
    85.000 Flying Blue Poeng
    35.000 Starpoints "Kjøpt" Dobles snart
    75.000 MB rewards Points

    Har litt hummer og kanari også svei jeg av mine Cashpoeng på Premium Class til Krabi nå nylig, så kan mikse litt, så det er Alaska Poengene som ryker i i høst ei gang, så tallet er litt lavere på grunn av strategiendring :cool:

    Finnair gir veldig god Alaska Milage plan poeng opptjening, så tilbudet på Biz for dem var utrolig fristende :rolleyes:
     
    Last edited: 10. april 2019
  8. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har bestilt bonusbilletter til andre enn seg selv i det siste (altså at den som bestiller, ikke reiser selv)?
    Prøvde dette for første gang i går da jeg bestilte en tur til foreldrene mine. Fjernet mitt navn og la inn deres navn, samt EB-nummer og e-post. De fikk e-posten med bookingbekreftelse og får opp bookingen i appen, men det rare er at jeg også får opp bookingen i appen, selv om det går tydelig frem at jeg ikke er blant de reisende. Er dette normalt?
     
  9. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,420
    Bonuspoeng:
    93
    skjer hver gang jeg booker til kona, så helt normalt
     
    BDUflyer liker dette

Del denne siden