Som følge av dårlig tilgjengelighet på bonusbilletter måtte jeg velge "poeng+penger". Her kan jeg derimot ikke endre navn. Her står bare eier av kontoen sitt navn, uten mulighet for endring. Hvorfor kan jeg ikke endre navn her?
Du skal få opp et lite felt du kan krysse av at medlemmet reiser ikke selv, men ser nå ved en dummybooking at det ikke er der.. Du får ringe inn tror jeg...
Jeg fikk det til. Måtte "endre, eller starte nytt søk" for å huke vekk "medlemmet reiser". Eller, jeg fikk det ikke til. Sas hjalp meg
Ja, det går fint, gjorde det før en kompis jeg reiste til Thailand i fjor, han havnet i ei knipe der det var umulig å dra OSL - KRS billig, han landet på ett litt dårlig tidspunkt, så i stedet for å punge ut 1800 Kroner for en billett, så brukte jeg 6000 poeng på å få han hjem til en levelig pris. Han fikk også MC premium behandling SAS Plus og lounge i litt over en time, så han var veldig fornøyd. Nå har han fått ett kort han samler litt poeng på, nok til å sikre seg mot slike kniper men ikke i nærheten av det nivået som vi gjør her inne Så ja det går helt fint an, de får også SAS Plus for Go av oss
LOLS Jeg trodde jeg var flink som dro inn 6-700k i fjor. Men så fikk jeg se noen screenshots av ekspertenes fangst. Det er langt opp gitt.
Eg vil no seie at du er flink som klarar 6-700k. Eg klarar kanskje halvparten i min fyrst 12-månadsperiode som eurobonusjeger.
Ja, gjorde det, screenshot var lenge etter den posten, har endret strategi litt 110.000 Alaska Milage Points 85.000 Flying Blue Poeng 35.000 Starpoints "Kjøpt" Dobles snart 75.000 MB rewards Points Har litt hummer og kanari også svei jeg av mine Cashpoeng på Premium Class til Krabi nå nylig, så kan mikse litt, så det er Alaska Poengene som ryker i i høst ei gang, så tallet er litt lavere på grunn av strategiendring Finnair gir veldig god Alaska Milage plan poeng opptjening, så tilbudet på Biz for dem var utrolig fristende
Noen som har bestilt bonusbilletter til andre enn seg selv i det siste (altså at den som bestiller, ikke reiser selv)? Prøvde dette for første gang i går da jeg bestilte en tur til foreldrene mine. Fjernet mitt navn og la inn deres navn, samt EB-nummer og e-post. De fikk e-posten med bookingbekreftelse og får opp bookingen i appen, men det rare er at jeg også får opp bookingen i appen, selv om det går tydelig frem at jeg ikke er blant de reisende. Er dette normalt?