hei. kan jeg kjøpe ekstrapoeng på sas.no og fly for disse? 6000 poeng koster 1200,- så dersom en enveis innenlandsreise koster mer enn 1200,- vil det jo da lønne seg å gjøre dette??
Såfremt det er ledig bonusseter på valgte avgang er det fullt mulig.... Om det er en god deal eller ikke å kjøpe ekstrapoeng, se det er en annen sak Men som du sier....det kan være dyre GO-billetter innenlands. Har selv benyttet bonuspoeng ( da t/r ) på avganger som har kostet både 3 og 4 tusen....
akkurat det som er tilfelle her. en vei koster 4150,-. og 6000 poeng koster 1200,- så da er det en no brainer? 1200+skatter istede for 4150.
en vei 4150,-....kan du fortelle meg strekning.....? Høres ut som LYR... Har du sjekket at det er ledige bonusseter på nevnte strekning...?
Har jeg gjort det et par ganger når jeg har hatt et brennende ønske om å komme meg hjem tidligere og ikke hatt flex. Ser det er full mulig å kjøpe SVG-BGO-KRS for bonuspoeng i dag, både i pluss og minus
Det er jo en kanondeal spør du meg.... Poengene skal jo komme umiddelbart på konto også så da er det vel bare go for it
Mye av det i det siste har jeg forstått? På den ene riggen vår var det folk som fikk forsinket hjemreisen fra onsdag til søndag i forrige uke. Det er lenge å vente, spesielt viss man har viktige planer hjemme...
klassisk vinter problem med stormer og høy vind/bølger. I dag var det mildværet som kommer inn som skapte problemer med tykk tåke. oh well, bare å gi gass
Detter vel inn penger til et parer turer i Biz på de ekstra dagene, så det går kanskje greit? Hvis du har planer om F du må rekke derimot...
Veldig vanskelig å klage på kompensasjonen ja. Men skal man rekke noe viktig så blir liksom de ekstra pengene mindre verdt. Min erfaring er i alle fall at man bør unngå så langt so mulig å planlegge noe viktig de første dagene etter (planlagt) hjemreise. Men noen ganger er det selvfølgelig vanskelig å komme unna.