Hei. Til sommeren flytter jeg hjem fra USA og har en del eiendeler jeg ønsker å ta med hjem. Det meste sendes med sjøfrakt, men jeg har en del produkter mer sensetive for støt og slag jeg vil bære med meg personlig. Det være seg datamaskin, hard disker og tilsvarende. Jeg får nok ikke plass til alt i en håndbagasje. Kan jeg bestille to billetter for ekstra håndbagasje?
Nei, det tviler jeg på du kan. Systemet blir nok ugreit om du har to billetter i ditt eget navn på samme flight. Kjøp biz, så har du dobbel kvote og bedre plass
Man selger ekstra billetter for dyre instrumenter f.eks cello som da har sin egen seteplass. Om det kan sikres forsvarlig eller om du kjøper en tom instrumentkasse kan det jo være et alternativ å sjekke.
Har ikke prøvd selv, men ta en telefon til flyselskapet og hør hvilke muligheter du har. Kanskje du kan kjøpe en ekstra håndbagasje?
Jepp, men 23 kg håndbagasje pleier å være nok. Flyr man i C med BA gull har man i tillegg 3*32 kg innsjekket bagasje. I F er det 4 * 32 kg
Jeg også! Men, for å være helt seriøs; det kan jo hende noen skal reise fra USA til Norge i samme periode, og kan hjelpe til. Nå vet jeg ikke hvor du bor i USA eller i Norge, men jeg reiser fra Chicago til Oslo i slutten av mars. I Biz, med mulighet for 2 håndbagasje.