Mulig jeg er urimelig her, men har opplevd at dette er standard på tilsvarende business produkter: Flydde SAS business fra LA til København nylig og hverken jeg eller min partner fikk liggeunderlag/madrass. Fikk beskjed om at de ikke hadde nok. Noen andre som la seg før oss fikk. Noen som vet om dette er en standard del av business produkter til Sas?
Veldig synd at de har sluttet med det, jeg synes det utgjorde en merkbar forskjell, selvom det hadde vært enda bedre om den var litt tykkere.
Enig. Og det er mindre ekkelt å sove på en tynn madrass enn rett på stoffet som alle andre har sovet og svettet og sølt på..
Det var synd. Synes ikke madrassene utgjør så stor forskjell, men er mest av alt et vasket og rent "skjold" mellom deg og det setet hundrevis av andre har ligget å knødd i tidligere
Eg sov som ein prest heim frå ORD i førre veke, men det er betre å sove hos dei som har skapeleg madrass.
Kanskje en vennlig formulert henvendelse til SAS kan utløse kompensasjon i form av poeng, f. eks.? Det er jo tydelig at man ved produktlanseringen gjorde et poeng av Hästens-madrass. "On a similar note, Kristine Mayer, Senior Manager Product Design at SAS, said. 'The idea behind the design was to create the best sleeping experience possible. We started looking for a collaborative partner and developed this together with Hästens. If we look at where the idea comes from, we want to highlight the Scandinavian aspect in everything we do. Our blankets and pillows are from Hastens, as well as the mattress pads, which were a collaborative effort, which means you get a full bed experience, with the mattress pad, blanket and pillow.' " https://www.havayolu101.com/2015/04...ass-features-hastens-bedding-and-a-snack-bar/ https://twitter.com/sas/status/573542448842022912?refsrc=email&s=11
Har vært slutt på dem lenge, husker ikke om sist jeg fikk var i mars eller januar 2022. Høsten 22 fikk jeg iallefall ikke.