Kan noen hjelpe denne mannen?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 19. juni 2021.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,716
    Bonuspoeng:
    293
    Noen i nærheten?
    Jeg er dessverre på solkysten

    Hjelp jeg er på fer....koronahotell på Thon Hotell Gardermoen :(
    Utsikt 1/10
    Tilbud av snacks og leskedrikke 1/10

    Dette er nok ikke riktig tråd, men hvilken tråd er riktig her! Prøvde å bestille meg noen pils via Oda og Meny, men levering blir ikke før mandag. Om noen er på Gardermoen omegn og faktisk er så elskverdige å levere noen butikkvarer til hotellet, så blir jeg meget glad og egentlig litt imponert!

    Ring meg på 416..02..153 om noen faktisk kan hjelp, da blir lørdagen min super hvertfall! 1 fruktnøtt, 1 superchips, 1 pose Evergood filterkaffe, og en sekspakning Frydenlund eller Aass Bayer.
     
  2. tefjalestad

    tefjalestad Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    13
    Dette er jo faktisk utrolig viktig! ;);)

    Jeg besitter forøvrig alder på 33 år, så det vil ikke være ulovlig! Besitter og medlemskap i vipps, så betaling lar seg gjennomføre!

    Om noen heller velger å innom med en god flaske vin jeg kan kose meg med på lørdagskvelden, så er det og helt fantastisk (helst ikke over 300kr tenker jeg da)..

    Jeg venter i spenning på hva som skjer :rolleyes:
     
    trygveat liker dette
  3. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Tenkte nevne Nabohjelp appen. Fungerer bra i Oslo. Du må kalle det handlehjelp og ikke nevne alkohol. Men så at det er i mot brukervilkår å oppgi feil bostedsadresse.

    Foreslår Tinder med liten georadius eller Uber. De ordner slikt mot kjøring + bonus.
     
    Last edited: 19. juni 2021
    Eddie47, tefjalestad and Maggie like this.
  4. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Kan ikke hjelpe selv, men kjappe innspill fra en som selv har vert i fengselet (heldigvis i stavanger)….
    Reglene har vel blitt endret på 7473838 ganger siden jeg var på karantenehotell April-Mai, men den gang var det lov med tur på butikken, jeg hadde også fått handlet øl til rommet hadde det ikke vert for daværende skjenkestopp i kommunen…..Dette er det jeg har av tips.
     
  5. tefjalestad

    tefjalestad Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    13
    På hotellet her får man ikke kjøpt annet enn alkoholfri Carlsberg, "not exactly my cup of pils". Det er nok mulig at man kan ut å handle selv, det står vel i skriftene "nødvendige turer på butikken el."

    Jeg må vel innse at det blir en iskald, duggfrisk Urge denne lørdagen. Om de har det i resepsjonen da o_O

    Uansett, takk for svarene, tanken som teller etc.. Har ikke annet å gjøre, så kanskje jeg slenger ut en flott anmeldelese av karantenehotell!
     
    RoadKing, Xflipper and Eddie47 like this.
  6. qouz

    qouz Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    118
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg bodde på karantenehotell i Bergen sentrum i forrige uke, og vi ble fortalt at man hadde lov til å gå på butikken for å handle… Og jeg observerte at mange andre også handlet på butikken.
    Sammen med at det er null kontroll på hvem som går inn og ut mister jeg litt forståelse for karantenehotell, men det er en annen diskusjon.
     
    EndreD, SayWhat and Lars J like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,716
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor er den nærmeste butikken til OSL?
     
  8. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Muligens Jessheim, men spørs hva du skal kjøpe.
     
  9. tefjalestad

    tefjalestad Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    13
    Det ble uansett for sent, men det var en Kiwi 2km unna, så det hadde blitt en 4km gåtur for å kjøpe pils, hadde vel kanskje vært bra mtp. karbo inn/ut..

    Mitt tips til alle som vet de skal i karantene på hotell blir derfor å handle noe snacks og slikt enten via Oda/Meny appen med levering allerede før du flyr, jeg fikk jo ikke levert før til mandag om jeg valgte det.

    Det andre er jo selvfølgelig å handle før du flyr på taxfree, siden du ikke får handle når du lander. Da er det litt Gulag stil på transport og regler.

    Overrasket over vinene jeg smakte i Tyrkia (første besøk nå), mend e hadde desverre ingen av de jeg ble anbefalt på Taxfree, da droppet jeg hele kjøpet. Mye skvip i taxfreehyllene :(
     
    Sunnfjordingen, Eddie47 and NoLimit like this.
  10. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    :):):):):)
    Mitt tips er å unngå OSL ettersom at hotellene er litt øde, samtidig så virker det som at de ansatte der er siste rest av SS..:)
    Har fortsatt til gode å reise inn i landet via OSL i løpet av pandemien og det er jeg virkelig glad for, anbefaler alle andre her inne til å unngå OSL så lenge det er mulig.
     

Del denne siden