KJØR søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-MOW, 30. aug 2015.

  1. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'etterllerannet fra SK946. Her har man fått både boblevann og brennevin, så nå er det på tid med litt fast føde. Kom fra to timer med Spirit med livet i behold. Det var faktisk en helt grei opplevelse og helt klart verdt penga.

    Sitter spent og venter på å høre om Fnate fikk skutt Kalashnikov. Det er nemlig GØY! Den lokale skyteklubben har et par slike til utleie.. :)

    Nå er det bare å fortsette oppvarmingen til fotballkamp på Nadderud...
     
    luftbusspassasjer liker dette
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad søndag fra Ris. Stille og rolig morgen i huset - nytes. Ikke mange planer for dagen - men en treningsøkt blir det nok. Ha en fin søndag der oppe eller her nede.
     
  3. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Go morgen fra TRD tårn! Sitter og ser på @LN-MOW sin SK946 som straks kommer inn over norskekysten.
    Nok en rolig natt er over og jeg kjenner det skal bli godt med et par timer i bingen nå.
    Ha en fin søndag!
     
    Herlov and Darkcho like this.
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra OSL.. Straks Gullstua en stund før SK tar meg med til Frankfurt :)
     
    tommy777, Bizflyer and Herlov like this.
  5. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hytta. Fin dag, Fornavnet blir luftet av den bedre halvdel, og straks er det frokost. Men kaffe først, som han sa da han ble torpedert!
     
    Travellingalf liker dette
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Ulja også!

    Her er vi allerede godt i gang og er nå ferdig med ukens brannøvelse. Årets Engagment Survey er også unnagjort, så da fortjener man vel en kopp kaffI? Eller to?!

    Ha en fin-fin søndag!
     
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    15 mins til boarding.. Seatblock in action? Fingers crossed!

    image.jpg
     
    Fnate liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Håper du hadde en fjong tur over dammen. Det ble ikke noe skyting da vi bestemte oss for at vi ikke stolte helt på kall'.

    Mye bedre morgen i dag, og straks hjemover med en propelldings. Crewet må bare bli ferdige med siste shottekonken her i frokostsalen på Radisson.

    Ha en fjong dag
     
    luftbusspassasjer and Herlov like this.
  9. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    900
    Bonuspoeng:
    93
    Dama i kiosken på EVE kikket fælt på klokka da jeg bestilte en stor øl klokka 10.05 på en søndag formiddag. "Har ikke ølsalget åpnet enda?" spør jeg nysgjerrig. "Joda.." svarer hun og serverer meg øla og et moraliserende blikk. :D
     
    Last edited: 30. aug 2015
    Herlov and anders82 like this.
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra hovedstaden. Ser at jeg akkurat har blitt oppgradert til EBG så blir nok frokost ute i dag! :D
     
    luftbusspassasjer and KainBenwi like this.
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Arendal :) Sola skinner og sommeren er her fortsatt. Nettopp unnagjort et morgen/formiddagsbad i sjøen. Ca 19 grader i vannet er jo absolutt innafor.
    Nå venter noen timers innsats med skamløs selvpromotering rundt omkring i kommunen.

    #CECILIE2015
     
    tommy777, Fnate, Herlov and 1 other person like this.
  12. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Retur til SVG her etter BAs "tequilagate"-misère.

    Håper det er en grei *A kantine her på PRG.
     
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Nusa Lembongan.
    Dagen har gått med til å lese bøker, for det meste skjønnlitteratur, litt pensum, samt en episode eller to av Game of Thrones. Helt grei dag med andre ord.

    image.jpg
     
    Fnate, Blaa and Travellingalf like this.
  14. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag folkens skulle hatt like god råd som @Henrik og tatt å studere hjemmefra :D
     
  15. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Alta! Fint vær her, så en smule varmt i tredelt dress. Nevøen er døpt, nå er det bare festlighetene igjen.

    Ha en god søndag! :)
     
    tommy777 liker dette
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra det skjærgårdske!
    Her utnyttes siste rest av sommer, og det er faktisk en deilig dag på hytteterassen. Fortsatt god varme i sola.
    Det ble også en fin kveld i går hvor sterk og klar måne laget et flott fargespill gjennom skyene som far forbi.
    Dessuten ble det skylt ned masse god drikke også.
    Jeg har kommet frem til at et høyt inntak av Jägermeister har aldeles utmerket effekt for å kurere forkjølelse. Er mye bedre i dag.
    Så etter den oppdagelsen regner jeg med at jeg ligger godt an til å motta Nobelprisen i medisin.
    Er det rart at jeg drikker?
     
    Henning, Snorreth and Travellingalf like this.
  17. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    @Cecilie for president. Lykke til med valget :). God formiddag fra Trøndelag. Sofatjeneste på programmet i dag. Krysser fingrene for tre poeng på Alfheim i kveld.

    Ha en flott søndag.
     
  18. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Spania.
    Ute er det sol og veldig varmt. Akkurat som livet bør være. ¤

    Søndag er lik fridag her i Spania. Den tilbringes foran PC´en og Radioresepsjonen. Havnet ikke akkurat på noe turistvennlig sted.
    Har forhørt meg med Sporting Gijon om mulighetene for billetter til deres kamp mot Valencia om ett par ukers tid.

    Ha en fisefin dag!
     
  19. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Tilbragt endel tid i bingen idag,etter en lettere fuktig kveld igår. Kidsa kom tilbake etter opphold til tanta og onkel, da passa det fint med opphold på Leo's lekeland.
    Nå er det slappaving før kamp på kopekassa, håper selfølgelig på borteseier i 9000-byen ikveld :):):)
    God ettermiddag/kveld ønskes alle :)
     
  20. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    God langt ut på søndag i fra Sandnes.
    Brann dro seieren i land, så nå begynner det kanskje å bli håp om direkte opprykk (krysse fingrene)

    Satt nettopp og sjekket prisene for Optiontown oppgradering for min lille tur hjem til Bergen neste uke, når jeg oppdager at jeg har klart å bestille tur til Stavanger fra Bergen og ikke omvendt. :confused:
    Så klart var dette billige go billetter, så nå har jeg donert et lite bidrag til krigskassen til SAS.

    Optiontown skal ikke ha mer enn 29 EUR for oppgraderingen, men nå tror jeg at jeg har lagt i nok penger på denne turen. :D:rolleyes:
     

Del denne siden