Du får vel ikkje dei spenstigaste opplevelsane om du skal spre poenga på to netter. De kan eventuelt prøve dykk med f.eks. kjøpeopphald på Folketeateret fyrste natta og so gå for Amerikalinjen eller the Thief for poenga natt til sundag?
Som platinum har jeg alltid fått oppgradering til suite (eller "suite") i 7. etasje på Folketeateret. Du kan også be om dette ved booking, spesifiser gjerne hvilke(t) rom du ønsker deg, så kan det hende du er heldig. Men, Amerikalinjen er et finere hotell, og er det en spesiell anledning hadde jeg bestilt det rommet jeg ønsker meg, så det ikke skal være noe tvil om hva jeg får. Da kan man kose seg, i stedet for å lure på om man får oppgradering eller ikke. Eller så er det jo mange fine hoteller å bruke penger på, om man har et romslig budsjett.
Nå er ikke jeg helt nøytral hva gjelder Amerikalinjen, men det kan anbefales på det varmeste. Bra mat, fine rom, stilig bygning og bra bar. Samt jazz i kjelleren på fredager Ellers ser jo Sommero kult ut, uten at jeg har vært der enda
The Hub kan være fint. Har blitt oppgradert til deluxerom der flere ganger. Ellers liker vi godt Fornebu Expo, selv om dette er rett utenfor Oslo. Tilbudene NCC kjører med middag, overnatting og frokost er veldig prisgunstige.