http://www.hegnar.no/motor/artikkel550072.ece Da er der vel bare å løpe til bilforretningen da, eller? Uansett et morsomt tilbud om man likevel skal kjøpe Lexus.
Kult konsept.. For å få 300.000 poeng må du riktignok kjøpe en dyr bil (rundt en mill), men 300.000 poeng benyttet på riktig måte kan jo fort være verdt ganske mye penger!
Det var noen heftige bonuser, her i USA snakker man om maks 50k dersom man kjøper en Mercedes. Ser at det kun er hybridmodeller. Men så var det hvem som kjøper Lexus da..... Er man i markedet er det som Jørgen sier en ganske feit deal
Hm, hm, hvilken cash rabatt får jeg på prisen ved ikke å få bonuspoeng.. Gammel nå og liker fisketurer i Norge ( tro det den som vil ) og trenger litt stilig bil ?
Lexuseiere er tidligere Toyotaeiere som har fått litt bedre råd, passer godt for den eldre garde. I min bok er Lexus i realiteten veldig lik Toyota som er det minst sexy som finnes der ute.
Bah humbug! Du har ikke sett meg spinne rundt på åker'n til svigermor i Tacoma'en min! DER snakker vi ekte mannfolk !!!
Det som er greit med Lexus er at du slipper unna: Gamlingstempelet til Mercedes, Jallatrallestempelet til BMW og KUKstempelet til Audi Ser at de ikke har listet opp LS-modellene, rart at du ikke skal få noe særlig poeng hvis du kjøper dem, ligger jo på 1,7M og opp PS, kjører Lexus 450H og har hatt den siden den var ny, og er veldig fornøyd bortsett fra helt hårreisende service regninger, hadde den inne på litt mer omfattende service nå i år og det kostet en god bruktbil, eller fullfare F-billett for å bruke Bonusfeber lingo Det er jo tydeligvis slik disse forhandlerene tjener penger, selg en vare og sørg for masse after work.
Lexus svinger sikkert dersom man er en japansk forretningmann... Det kan derimot ikke måle seg med mye (les det meste) av det som ruller ut fra Tyskland. Men det er klart, dersom man får nok eurobonuspoeng kjøper man det jo til slutt
Det er allikevel utdatert teknologi! Men det passer jo bra til SAS sit image... Fikk i alle fall litt bonuspoeng når jeg reserverte min Tesla Model S.