Lufthansa ha tydeligvis en pilot på dette, men med en del begrensninger. Se mer her: http://onemileatatime.boardingarea.com/2017/07/30/buy-access-to-lufthansa-first-class-lounge Priser for Lufthansa Senator medlemmer: (Kun gyldig i Terminal B FRA og MUC, ikke FCT) 249EUR if in business class 299EUR if in premium economy 149EUR for an additional guest in business class 199EUR for an additional guest in premium economy
Skal drikke noen flasker sjampis for du går i null på den summen. Går vel mest sannsynlig i bakken før du går i null
Hvis man har en lang connection i MUC/FRA og er litt nysjerrig, dvs aldri har vært i FCL tidligere tror jeg mange vil prøve dette. Spesiellt reisende i Premium Economy får jo litt "bang for the buck" ift Business. Men dette besudler jo F produktet til LH litt og gjør det mindre eksklusivt så klart.
Jeg hadde ikke gjort det. For dyrt. Det aller mest interessante med dette er vel at det synliggjør at Lufthansa vurderer å slippe opp jerngrepet om First-loungene, og det kan også åpne opp for at ANA, Asiana, Thai og Singapore får lov til å kjøpe tilgang til sine First-kunder ... Som jo det finnes en del av her på forumet.
"Ulempen" her er jo at man må ha minimum Senator status i M&M (100,000 nivåpoeng) for å kunne dra nytte av tilbudet. Det slår nok spiker'n i kista for de fleste nysgjerrigperer og for de som er ute etter bang for the buck.
Tror nok det er mange nysjerrigperer blant Senatorene som aldri har sett innsiden av hverken FCL eller FCT.
Hehe, det hender jo at jeg glimter til her hvor jeg sitter i gt-tåken min Det er jo egentlig ikke mulig å boarde til fots fra FCT og til den prisen blir jeg rimelig overrasket om limoservicen er inkludert