Kombinere SK Award med andre

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av fly4fun, 20. aug 2019.

  1. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,
    jeg er litt usikker på dette.
    Vi flyr med SK nye A350 til ORD i mars.
    Derifra bør vi fortsette til MSP for å besøke noen venner.
    Flyet lander i 19.10 og med immigration og nytt innsjekk er det ikke så mange muligheter for videre reise så vidt jeg vet.
    Vet noen om det er mulig å kombinere en bonus billett med en vanlig revenue?
    Altså, kjøpe en helt vanlig øko tur med f. eks. United og slippe å gå gjennom alt av sikkerhetskontroll på nytt?
     
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Du må uansett igjennom immigration når du lander fra utlandet, så ikke mye tid å spare
     
  3. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Det er jeg klar over.
    Det jeg lurer på er om det finnes en måte på ORD for å gå gjennom immigration og så trasfer uten å måtte sjekke på nytt og gjennom security.
    For jeg ser at en mulig flygvning med United kunne gå i 22 tiden, og om jeg må gå gjennom TSA igjen tipper jeg at det er et tapt prosjekt med landing rundt 19
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    3 timer burde da holde.
     
  5. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Det er noe jeg håper, men jeg har forferdelig dårlig erfaring på O'Hare.
    Typ 2 timers kø på fast-track og samme stemning som på vei ut av Telenor Arena ved storslått random popstjerne på besøk
     
  6. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,945
    Likes mottatt:
    5,733
    Bonuspoeng:
    183
    Er nok ikke noen vei utenom ny sikkerhetskontroll, da man vel alltid havner landside etter å ha passert immigrasjon og toll i USA.
     
  7. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Ved innsjekk bør det være mulig å få deg sjekket inn hele veien, om den separate billetten er med UA videre til Minneapolis.

    Men du må uansett gjennom ny sikkerhetskontroll, og gå med bagasjen gjennom tollen før du sjekker den inn igjen på nytt. Altså er det egentlig ikke så stor forskjell om du reiser med separate billetter eller gjennomgående. Over to timer, så dekker også reiseforsikringen normalt innhenting av reiserute hvis det skulle bli nødvendig.

    Min erfaring med O'Hare er forøvrig at immigrasjon går ganske kjapt, de har jo i likhet med en del andre nå APC-maskiner.
     
    Insomnia4u liker dette

Del denne siden