Skal bytte ut et ICE mobilabonnement med Komplett mobil, primært pga. "EUPLUSS" : https://www.komplett.no/mobil/eupluss Noen som kan dele sine erfaringer med Komplett mobil? Er spesielt interessert hvordan det fungerer i Thailand, noen ulemper med dette kontra å anskaffe et lokalt SIM-kort? Dekning og hastighet? Mener å ha sett kampanje hvor man får en aller annen for form bonus ved å tegne Komplett mobil, men husker ikke om det var Viatrumf, Norwegian Reward, Kickback eller noe annet. Klarer ikke å finne noe som er aktivt nå, men mulig noen er bedre til å lete enn meg? Kan det ev. foventes at det dukker opp en kampanje? Trenger ikke bytte abonnement med en gang, men det må være klart før påske.
Eg fekk 120 trumfkroner på Viatrumf, men ser ikkje ut til at dette fungerar lenger. Eg har hatt Komplett Mobil i litt over eit halvt år, tykkjer det fungerar heilt greit. Einaste er at eg har inntrykk av at det er meir ustabilt i England enn Talkmore som eg hadde før. Eg dett stadig ut av nettet og dei anbefalte meg å velje nett manuelt, med Talkmore var dette aldri noko problem. Er dog usikker på om dette er eit generelt problem, so ta det med ei klype salt, stort sett berre i England eg har opplevd det. Har ikkje testa det i Thailand.
Byttet i desember 2 stk abonnement før reise til USA. Kjente ikke til om det var mulig å få bonus/trumf/EB. Fungerte som forventet i USA. Så får noen andre si noe om Thailand
Komplett i Thailand funket helt topp. Kan bruke mobilen akkurat som i Norge. Det var ikke nødvendig å skifte til lokalt sim-kort.
Hvilke land som er med og hvilke pakker som kan kjøpes til andre land står på nettsiden til firmaet. Dette forandrer og utvider seg så det er best å sjekke oppdater informasjon. På nettsidene står det også hvilke lokale nett som er tilgjengelige i det enkelte land. Sliter du med dårlig tilkobling kan det være greit å velge manuelt ut fra de nettene som skal være brukbare for ditt abonnement.
Meanwhile, in Denmark ... https://www.3.dk/abonnementer/fordele/3likehome/ Vurderer å bli boende her etter at jeg er ferdig med masteren kun på grunn av dette