Fint initiativ fra SAS: https://scandinaviantraveler.com/no/fly/konkurrer-og-vinn-en-reise-til-los-angeles Men... Helt ærlig syns jeg de kunne spandert noe bedre enn SAS GO på vinnerne. Det er rimelig sjangs for at de får noen skikkelige blinkskudd. Å få bilder fra et byrå ville kostet langt over produksjonskosten deres for 2xBiz t/r.
Enig. Et fint initiativ, men et midtsete i stappfull Go (som man kunne kjøpt for 3499,-) er kanskje litt mager belønning for å gi SAS full bruksrett til vinnerbildet.
Syns det er en helt topp premie jeg. Det krever ekstremt lite innsats av de som deltar, samtidig som belønningen er ganske så bra. Tommel opp!
Forsåvidt sant, men slik jeg oppfatter forbeholder SAS seg retten til også å bruke bidrag som ikke vinner. I den sammenhengen så er jo guleroten litt liten da. Men for all del, reise og bil for et bilde som ellers i beste fall ville blitt delt på facebook er jo en god betaling for den som vinner. Apropos... Har ikke facebook noen klausuler om "eierskap" til bilder som lastes opp? Kan det bli en interessekonflikt? Jeg husker ikke detaljene i facebook sin "Terms of Agreement"...