Kort til å samle bonuspoeng for årlig/semiårlig tur til Cuba

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fettfjeset, 19. febr 2021.

  1. Fettfjeset

    Fettfjeset Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, jeg har en sønn med en samboer fra Cuba. Jeg vil gjerne at han skal ha muligheten til å besøke familien der borte jevnlig, gjerne årlig/annethvert år. I dag har jeg et Norwegian kort som jeg bruker til stort sett alle utgifter utenom dagligvarer. Jeg har samlet opp drøyt 2100 cashpoints på det siste året, så der vil vel si at jeg bruker det for ca 210 k i året. Det hjelper meg ingenting ift en flytur til Cuba, så er det noe alternativ som er bedre for meg å bruke, som jeg kan samle poeng for en flytur til Cuba? Det er i utgangspunktet ikke veldig billig å dra dit, og kommer nok heller ikke til å bli billigere når han begynner på skolen og må dra dit i høst/vinter/påskeferien....
     
    Sunnfjordingen liker dette
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Velkommen til oss Fettfjes:)
    Søk litt i forumet, så vil du lære masse, men klem til med et SAS Eurobonus Mastercard Eller et SAS Amex hvis dine primærbutikker aksepterer det. Da vil du tjene Eurobonuspoeng på alle kjøp.

    Men som sagt, let i forumet her og du vil bli vis på et blunk:)
     
    Morganjo and Sunnfjordingen like this.
  3. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,829
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Du er kommet til rett sted. Forum på IF er en kilde av allverden ift bonusopptjening. Ja, det er mye å lese her, men mange erfaringer og tips. Det finnes ikke ett svar på dette. Det avhenger av hvor stort/lite forbruk en har osv. Men det er mye å hente via SAS MC/Amex, Trumf/Viatrumf med fast overføring til SAS EB osv. Du må bare lese deg opp, og så er det mye hjelp å hente i forumet her på konkrete spørsmål.
     
  4. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93

Del denne siden