Hei. Trenger å komme meg til CPH, evt. MXM eller AAR fra OSL eller TRF på mandag eller tirsdag neste uke. Men alle direktefly er utsolgt (SAS, Norwegian og Widerøe), og andre billetter jeg finner er veldig dyre. Noen som kan hjelpe meg med å finne en kreativ routing (gjerne med separate billetter)? Har lett litt selv uten hell. Kan fly på ungdomsbilletter både på SAS og Norwegian (UNDER26). Må dra etter kl. 12.00 på mandag, og komme meg til København så fort som mulig, aller senest tirsdag ettermiddag/kveld. Setter pris på all hjelp!
Ikke helt det du spør om, men for 800-900 kroner kan du ta toget, f.eks fra Oslo S 12:41 og være i København 20:48. https://www.sj.se/#/tidtabell/Oslo%...g/20170626-0500/avgang/20170626-1500/VU///0//
Lite kreativt og lite flyrelatert – men takk for hjelpen* likevel! * Hjelpen med å innse at jeg muligens må ta til takke med transport langs bakken
Diamant har rett til å kreve plass, men da betaler du full fleks. Brukt et par ganger, endte blant annet på 4000kr en vei til Bodø.
Stemmer. Det vurderes! Eivind Roald snakket om garantert 4 bonusseter i Go og 2 i Plus på alle fly for Diamanter på Meet & Greet i fjor, men det har vel ikke blitt noe av?
2800 med DY via HEL. 15:10-20:00 på mandag. Ikke billig men heller ikke kjempedyrt når alt direkte er utsolgt