Kredittkort og Bonuspoeng, uten månedlig avgift.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av nvnmonkam, 25. nov 2014.

  1. nvnmonkam

    nvnmonkam Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Som student, har jeg foreløpig ingen stabil fast inntekt. Har uansett lyst til å anskaffe meg et kredittkort som vil gi bonuspoeng ved bruk av kreditt. Vet om mulighetene om å skaffe seg kredittkort uten fast inntekt når det kommer til bank, men er det muligheter for anskaffelse av noe slikt som også gir bonuspoeng? Muligheten ved å betale kredittforbruket avgiftsfritt innen en gitt tidsperiode hadde også vært utmerket dersom det finnes kort som dette.

    Er relativt lite oppdatert når det kommer til kredittkort, så det er mulig at dette er usannsynlig. Setter uansett pris på svar.
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og velkommen!

    Jeg ville nok gått for Trumf Visa, de er blant de beste på Eurobonus opptjening all over og det beste uten årsavgift. Tror de fleste med grei historikk innvilges dette kortet.

    https://www.trumfvisa.no
     
    Last edited: 25. nov 2014
    AndersB liker dette
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Les denne, så ser du alternativene: http://bonusfeber.no/tjen-eurobonus-poeng-nar-du-betaler-med-kort/

    Jeg ville forsøkt meg på Trumf Visa med lav kredittramme (10.000). Da kan du uansett betale inn på kontoen før du får regningen om du trenger mer pr. mnd, eller forhåndsbetale deg i pluss om du trenger å bruke feks 20.000 på ett enkelt kjøp!

    Om du får avslag, beskriv situasjonen og forklar at du kun ønsker et kredittkort med lav kredittramme for bruk i utland etc pga sikkerheten osv. Bør kunne gå og er det beste alternativet i din situasjon nå vil jeg tro!
     
    Henning liker dette
  4. oveovo

    oveovo Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Trumf Visa eller Shell MasterCard er gode alternativer. Problemet for en student, er at de har et inntektskrav på 150-180.000 utenom studielån for anskaffelse. Dette er over grensa for når man får redusert stipend fra Lånekassen, og dermed forsøker de fleste å holde seg under dette.

    Det eneste rene kredittkortet jeg vet om som gir "bonuspoeng" uten inntektskrav er Norwegian sitt, som gir Cashpoints.

    Et alternativ kan jo være å skaffe seg et vanlig Trumf-kort og handle i NorgesGruppen-butikker, trekke dette først og betale med Norwegian-kortet etterpå. Da kan man samle Eurobonus gjennom trumf og Cashpoints på kredittkortet.
     
    Henning liker dette

Del denne siden